koelpasta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heatsink is heel koel 0 graden? Geloof je 't zelf?
De temperaturen van je laptop zijn ook onmogelijk, die moeten minimaal gelijk zijn aan de omgevingstemperatuur, of hoger.
Met welk programma meet je dit eigenlijk?

ik heb een intel duo core E2140 het is een foxconn koeler maar weet niet het product nummer max 4500RPM en ik laat hem draaien op 2800 RPM de heatsink is heel koel 0 grade
das een teken dat de sensor niet werkt of er helemaal niet is

dus maar de cpu is iets anders
ik haalde als hij stil stond zonder koelpsta core1 40° en core2 39°
en als ik games speelde core1 60-65 en core2 60-63 grade
en met koelpasta als hij stil stond core1 37° en core2 40°
en ik games speelde met koelpasta was core 1 54 en core2 56
Is niet super goed, maar kan ook slechter. Maar je weet niet hoe warm de processor werd voordat je de oude pasta had verwijderd?

is dat normaal want ik wil zeggen ik heb een Laptop die heeft een intel duo core T7500 2.2 GHZ en die is als hij stil staat core1 0° en core2 0°
als ik games speel is core1 10-15 en core2 10-15 grade
Die temperaturen kloppe alleen als jij met je laptop in de vriezer zit...

lol je geloofd me niet zo te zien :D maar tis waar ale meshien als ik game gaat hij bijna tot 23 grade
maar ik zit niet met mijn pc in de vriezer XD
en mijn tempratueren lagen iets hoger voor ik oude koelpasta had verwijdert van mijn andere computer

Laatst bewerkt:
lol je geloofd me niet zo te zien :D maar tis waar ale meshien als ik game gaat hij bijna tot 23 grade
Slecht werkende sensor. Ik geloof jou dus wel, ik geloof de sensor niet.

maar ik zit niet met mijn pc in de vriezer XD
De afgelopen dagen was het wel lekker geweest hoor... :D:D

en mijn tempratueren lagen iets hoger voor ik oude koelpasta had verwijdert van mijn andere computer
Oke, dan ben je er dus al wat op vooruit gegaan! Dan ligt het gewoon de luchtcirculatie en de kwaliteit van de processorkoeler. Dit komt vaker voor hoor. Zeker in wat kleinere kasten.
Het is in elk geval niets om je echt zorgen over te maken.

ik denk dat de koelpasta begind te werken maar ik denkt niet dat ik mijn cpu cores naar de 20 krijg dus rond 30-40 is het goed toch?

ik keek de vorige keren verkeerd XD ik zag de core van mijn gpu aan als mijn cpu dus ik heb pc wizard gedownload en nu blijkt dat mijn cpu processor maar 20 graden is:D en zonder koelpasta was hij 30 graden
en als ik game maar 25-28 dus dat is wel goed he?:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan