Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1mm is veel te veel. Wat betreft de link die je aangeeft een rijstkorrel is echt voldoende. Te veel zorgt ervoor dat het een isolerende werking heeft in plaats van een warmte geleidende werking.ja ik heb het 1 mm dik gemaakt en over heel de cpu overgevreven
En zo moet het dus. Klontje in het midden (rijstkorrel of 2 rijstkorrels) en dan met de koeler erop drukken en een beetje heen en weer bewegen. Het enige wat je met koelpasta doet is zorgen dat er geen lucht tussen processor en koelblok achterblijft. Je vult ongelijkheden op.zo heb ik ooit een test gelezen over koelpasta en welke manieren wel en niet werken.
deze test hebben ze gedaan d.m.v een glasplaatje tegen de heatsink te drukken en vervolgens 20 min. in een oven enz.
bleek dat de beste manier was om gewoon een klontje in het midden van de cpu te spuiten (waar het t warmst is) en vervolgens de heatsink op de cpu plaatsen paar milimeter heen en weer bewegen (zodat t eventuele lucht verwijnt) en daarna gewoon ff n tijdje je cpu stressen met bv prime95
de andere methodes (bv n lijntje,of de hele cpu in smeren met pasta,etc etc) bleken miniscule luchtzakjes tussen de cpu en heatsink te bevatten.
dit was ook duidelijk te zien op de foto's
Dit is dus de grootst mogelijke onzin. Het gaat niet om een gelijke laag. Het gaat om het opvangen van oneffenheden.Dit is onzin. Een rijstkorrel is veel te weinig om de complete processor met een gelijke laag te bedekken.
ik zal eens 2 rijstkorrels proberen
Sommige koelpasta werkt pas na een aantal uur stevig draaien echt goed
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.