Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Via datavalidatie -> formule
En daar dan een countif te gebruiken.
Ehh bedankt Finch maar ik weet het nu nog niet...![]()
Kijk even naar de bijgevoegde link (heb ik zopas bijgevoegd)
Ehh bedankt Finch maar ik weet het nu nog niet...![]()
Ik zal mijn filetje meezenden. Het is de bedoeling dat in kolom F niet dezelfde waarde komt te staan.Heb het voorbeeld zelf even getest en alles verloopt hier zoals het moet. Post anders eens (gezipt) je probeersel, dan kunnen we kijken wat er misliep.
Ik heb even in kolom G de datavalidatie gezet. Je zal merken dat G18 geen waarde bevat omdat daar een dubbele waarde stond in kolom F. Ik heb trouwens gewoon alle data van kolom F naar kolom G gekopieerd. Bekijk even de datavalidatie in kolom G, maar volgens mij werkt deze.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.