• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kolom mag niet dezelfde waarde bevatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredso

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Beste,

een kolom mag niet dezelfde waarde bevatten hoe doe ik dat. Het betreft letters en geen getallen. (excel 97 :rolleyes:)

BVD

Ehh bedankt Finch maar ik weet het nu nog niet...:confused:

Finch,

het werkt niet. Ik heb het een aantal maal geprobeerd. De ene keer mag ik niets invullen en de andere keer mag ik alles invullen. Het gaat wel om letters en geen getallen!

Fred

Heb het voorbeeld zelf even getest en alles verloopt hier zoals het moet. Post anders eens (gezipt) je probeersel, dan kunnen we kijken wat er misliep.

Heb het voorbeeld zelf even getest en alles verloopt hier zoals het moet. Post anders eens (gezipt) je probeersel, dan kunnen we kijken wat er misliep.
Ik zal mijn filetje meezenden. Het is de bedoeling dat in kolom F niet dezelfde waarde komt te staan.

BVD

Bijlagen

Ik heb even in kolom G de datavalidatie gezet. Je zal merken dat G18 geen waarde bevat omdat daar een dubbele waarde stond in kolom F. Ik heb trouwens gewoon alle data van kolom F naar kolom G gekopieerd. Bekijk even de datavalidatie in kolom G, maar volgens mij werkt deze.

Bijlagen

Ik heb even in kolom G de datavalidatie gezet. Je zal merken dat G18 geen waarde bevat omdat daar een dubbele waarde stond in kolom F. Ik heb trouwens gewoon alle data van kolom F naar kolom G gekopieerd. Bekijk even de datavalidatie in kolom G, maar volgens mij werkt deze.

Okee,

bedankt het werkt! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan