Kom niet op 3 bep. websites. Ik word gek!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn probleem is opgelost hoor. Vond het wel zo netje om dit te melden en de status van de vraag te veranderen. Het probleem bleek bij de server te liggen!!! Waarom ik nu precies met 3 bepaalde websites geen connectie kon maken, is me nog steeds een raadsel.
Maar ik sta er niet te lang bij stil, want alles doet het weer. Ik ben blij.

Ik heb nog twee mogelijke oorzaken.

1. Je bent van provider overgestapt, via deze nieuwe provider heb je kort WEL op je site kunnen komen, nu niet meer. Het kan zijn dat de host van je site de server van je huidige provider is gaan blokkeren. Dat gebeurt wel eens, als iemand anders vanaf diezelfde server spam heeft verstuurd of er foute dingen online heeft gezet. Belangrijk om te weten is de url van je website, wie is je host, vraag aan je huidige provider of ze dat ip-adres ook blokkeren. Laat het anders escaleren naar de tweede lijn als de medewerker er niet uitkomt. Veel providers zien dit als een klantprobleem wat het vaak ook is. Pas als veel mensen bellen dat ze een bepaalde site niet op kunnen wordt het doorgezet naar de 2de lijn. Ik denk dat het puur met rechten te maken heeft als je op dezelfde pc wel de site kunt bezoeken via een inbelverbinding. Is deze inbelverbinding van een andere provider?

2. Er is een routeringsprobleem op de server van je huidige provider waardoor sommige sites niet meer te bezoeken zijn. Dit is erg zeldzaam maar komt voor.

Misschien was het toch de tweede optie, leuk dat het weer werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan