Kom niet voorbij laad scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 60013
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 60013

Geachte mensen op helpmij.nl
ik heb een serieus probleem, ik zit nu op mijn moeders pc
maar op mijn pc heb ik zojuist service pack 2 geinstalleerd daarna vroeg de computer om opnieuw op te starten maar nadat ik wilde opstarten zegt hij laden met het opstarten van windows maar verder dan dat komt het niet als ik hem uit doe via de achterkant van me computer dan krijg ik een scherm met of ik in een veilige modus wil opstarten of normaal wil opstarten nou heb ik al deze dingen al geprobeerd en het werkt gewoon niet.
Hopelijk kan iemand me hier uit helpen want ik heb zojuist ook windows moeten activeren enz.

Alvast bedankt

Probeer in datzelfde scherm eens om in VGA of opstarten bij Systeem crash

Probeer in datzelfde scherm eens om in VGA of opstarten bij Systeem crash

sorry ?

hoe voer ik deze opdrachten uit ?
je weet toch ook dat ik niet verde kom bij het laad scherm dat ik zo'n blauw laad menutje zie ?

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry ?

hoe voer ik deze opdrachten uit ?
je weet toch ook dat ik niet verde kom bij het laad scherm dat ik zo'n blauw laad menutje zie ?

Opstarten en dan regelmatig op de F8 toets drukken tot je in het keuze scherm komt,daarin heb je die Opties

Als het dan wel opstart SP2 verwijderen,nieuw opstarten en dan weer proberen SP2 te installeren

Laatst bewerkt:
Opstarten en dan regelmatig op de F8 toets drukken tot je in het keuze scherm komt,daarin heb je die Opties

Als het dan wel opstart SP2 verwijderen,nieuw opstarten en dan weer proberen SP2 te installeren

vgamodus werkt ook niet
nog een andere iedee ?

Laatst bewerkt door een moderator:
En opstarten bij Systeem crash uitschakelen

En waar kan ik deze optie vinden ?
sorry ik raak beetje in de stress vanwege het fijt dat ik straks weer een half uur aan de telefoon moet zitten met een medewerker van microsoft om die duidelijk te maken dat mijn windows weer is crasht

In dat keuze scherm via F8, de 6 de regel Laats bekende.......
of 9 de Automatisch opnieuw opstartenbij.....

Dat verbaas me een beetje ,dat staat in elke Windows XP

Wat voor Pc heb je een Merk ,Welke?
En daar zit bij ????Niets??

Vertel dat eerst eens

ik heb windows xp home edition
maar als ik een van deze volgende knoppen ingedrukt hou bij het opstarten zie ik niet
deze optie die jij net opnoemde dus ik kan deze ook niet gebruiken
maar ik zag net in een andere topic iemand met het zelfde probleem en hij had het opgelost
met een recovery disk weet jij dan toevallig waar ik die kan krijgen ?

ik heb windows xp home edition
maar als ik een van deze volgende knoppen ingedrukt hou bij het opstarten zie ik niet
deze optie die jij net opnoemde dus ik kan deze ook niet gebruiken
maar ik zag net in een andere topic iemand met het zelfde probleem en hij had het opgelost
met een recovery disk weet jij dan toevallig waar ik die kan krijgen ?

En daar heb je een cd van ?Xp home

Geef eerst eens wat meer over de PC

En daar heb je een cd van ?Xp home

Geef eerst eens wat meer over de PC

ja het is een vrij nieuwe computer intel side pentium 4
en ik zou nu echt niet meer weten wat ik er aan moet doen
ik denk dat ik deze keer maar weer alles opnieuw installeer wat ik vannochtend ook heb gedaan.

Doe dat maar ,want echt antwoord op mjn vragen krijg ik niet ,en ja dat is lastig helpen

Succes

En waar kan ik deze optie vinden ?
sorry ik raak beetje in de stress vanwege het fijt dat ik straks weer een half uur aan de telefoon moet zitten met een medewerker van microsoft om die duidelijk te maken dat mijn windows weer is crasht

dat zal wel mee vallen een half uur heb dat al meer gedaan binnen 10 minuten gewoon,
na uitleg geholpen. :thumb:

ik denk dat ik deze keer maar weer alles opnieuw installeer wat ik vannochtend ook heb gedaan.
Moet je misschien in het begin van de setup van Windows XP met F6 de installatie van een Sata/Raid-stuurprogramma voor je harde schijf melden, waarna je even later om een diskette wordt gevraagd waar dat stuurprogramma op staat?

Vertel eens van welk merk je PC is, weet je welk merk je harde schijf heeft?
Bandit123 heeft al deze vragen ook al gesteld, want dat is belangrijk om te weten als je geholpen wilt worden.

NB. Ik heb ook al drie keer via de telefoon de activatie moeten regelen.
Als je zelf rustig en beleefd blijft, is het inderdaad zo gebeurd, dat ben ik volkomen met "virtuosa" eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan