• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Komma getal

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Ik heb hier een tabel waar de kommagetallen met een puntje tussen staan ipv met een komma. Dus 35.35 ipv 35,35.
Met vertikaal zoeken wil ik die waarde in een andere tabel inpassen maar omdat er een puntje tussenstaat IPV een komma herkent excel dat getal niet. Bestaat er de mogelijkheid om in de zoektabel in de ganse kolom het puntje door een komma te vervangen?

Als jouw werkblad verder geen tekst bevat waarin puntjes voorkomen, dan zou ik zeggen:
menu bewerken, vervang en dan in het zoekvak een puntje typen en in het vervangvak een komma. Door je hele werkblad heen worden nu alle punten vervangen door komma's.

Bestaat de mogelijkheid niet om enkel de betreffende kolom te corrigeren? Zo lukt het wel maar dan veranderen er een aantal . die niet hoeven te veranderen...

Laatst bewerkt:
Jawel, door alleen de zoek en vervangoptie op die ene kolom los te laten. (selecteer de kolom voordat je het menu bewerken opent)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan