Kopie van schijf op een DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aldokr

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2004
Via DVD Shrink heb ik eerst succesvol een kopie van een DVD gebrand. O.a werd er op mijn harddisc een dir. aangemaakt met alle IFO, VOB en BUP bestanden. (DVD Shrink zprgt ook zelf voor het brand proces.

Nu probeer ik met Nero een 2e DVD van dezelfde files te branden, maar lukt niet. Moet er eerst een image gemaakt worden. En zo ja, moet deze image dan op DVD gezet worden.

Wellicht stomme vragen, maar ik ben vrij nieuw op dit gebied.

gewoon dvd shrink openen en kiezen voor open files in plaats van open dvd dan leest ie em en brand em meteen.
Of nero openen en kiezen voor dvd en alles wat in de map staat slepen naar de map video_TS en branden .

Als je het weet is het niet moeilijk.
Kies in Nero burning rom voor branden DVD Video en dan vervolgens klikken op nieuw (wel dvd selecteren)
Je ziet nu een het vertrouwde scherm waar je de bestanden die je wilt kopieren kan heen slepen.
LET OP: selecteer alle verschillende bestanden die shrink in die map heeft gezet en sleep deze vervolgens met de muis naar het rode blokje met de text VIDEO_TS, loslaten en druk vervolgens op branden en klaar is kees.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan