Kopie website?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er wel erg gelijkend uit, alleen twee bezoekers minder, dan je eigen site en een irritant muziekje.:confused:

Ben bang dat iemand inderdaad een kopie heeft gemaakt van je site, compleet met je naam.:eek:

Dat zie je helemaal goed, nu nog erachter zien te komen wie deze grappenmaker is die claimt een eigen site te hebben....

Ja ik was er al bang voor dat het zo was.

Het irritante is dat de counter van die site meeloopt met die van mij.

Ik kan kijken of het zijn ip en chello abonnement is die bij de counter staat vermeld, misschien dat ik er dan op een of andere manier achter kan komen wie het is of hem een pop-up kan sturen of hij de site wil verwijderen.

Ik vind het in ieder geval niet kunnen dat iemand een kopie van de site maak en dan ook nog zijn kop erop zet alsof hij de site heeft gemaakt.

Ik probeer er in ieder geval wel achter te komen, want ik wil wel dat die site eraf gaat.

WOW! :8-0:

Dat is toch wel het toppunt van onbeschoftheid en brutaalheid!

Ik hoop dat je er achter kunt komen wie deze grappenmaker is en wat zijn motieven zijn!

Succes! :o

Zuiver plagiaat. Klacht neerleggen bij de bevoegde instanties. Dit kan niet meer. Ziet er trouwens een ruig figuur uit.

Apeldoornse senioren maar waarschuwen .mischien een makkelijke manier om er binnen te komen??

hahah, undercover infiltreren.

BTW die Willie is wel een slechte HTML-er, hij weet niet eens dat ie Willie heet (overal staat Fred)

Enne ik zou maar ff je site (en die van hem) in de gaten houden, hij heeft nog niet alle pagina's binnen (of geupload) vooral de contact pagine lijkt me zinvol in de gaten te houden...

Dit zou de website zijn van de wbruimte die meneer of mevrouw gebruikt.
Er is een helpdesk aanwezig, mischien kun je via hun wat meer te weet komen.
Wat een onbeschoft iets dit zeg.

http://www.dbzweb.nl/

Ik snap niet helemaal hoe dit site werkt hoor maar als je in de link het laaste getal wijzig [ paginaid=80694 ] dan kom je weer op hele andere sites terecht.
Het lijkt wel een doorlink systeem ofzo :confused:

Als ik even speur dan komen we erachter dat die site een onderdeel is van moerstaal.nl, daar kun je eventueel ook via een email wat meer te weten komen.

MOERSTAAL bestaat al heel lang ,zit daar zelf ook en heb nooit problemen

Als Lucky Fred daar wat aan wil doen kan hij het beste kontakt opnemen met webmaster@moerstaal.nl

leg het uit en de site wordt geblokt

Tjeemig, wat slecht zeg om zomaar iemand zn homepage te jatten! Helemaal slecht is dat hij fred's corner veranderd heeft in willies computertips en daaronder nog gewoon fred's corner heeft staan! Trouwens al zijn links werken ook niet. Als je iets jat doe het dan wel goed:8-0:
Misschien dat we een beloning moeten uitschrijven voor de gene die de juiste naam bij de juiste foto weet:cool:

Ik zal in ieder geval bij moerstaal en dbzweb een klacht indienen tegen deze persoon.
Ik heb zijn ip-adres en chello abonnement, dus daar moet ik toch zeker iets tegen kunnen beginnen.
Zou dus ook via chello misschien iets kunnen beginnen.

In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken over hoe ik iets tegen die persoon kan beginnen.

Ik houd jullie in zeker op de hoogte van de gang van zaken.

Ongeloofelijk....
Surf al hel lang op het internet,maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Ik hoop van ganse harte dat je wat kan regelen met Chello en consorten.

Echt belachelijk dit.....

Succes ermee fred.

Gr Daan

Ìk heb alle drie (moerstaal en dbzweb zijn idd beiden van moerstaal) een mail gestuurd.

De reactie zul je hier wel zien zodra die binnen is.

Hallo allemaal,

Als het goed is heeft de eigenaar van die site een e-mail gekregen (deze kreeg ik in eerste instantie zelf :confused: ) met het verzoek zijn pagina aan te passen zodat het een eigen pagina wordt en geen kopie van een ander.

Indien hij daaraan niet mee wil werken zal z'n account worden gesloten (wat misschien al het geval is, ik kan z'n site nl. niet meer bereiken nu).:p

Ik zal dus nog even afwachten hoe het verder afloopt.

Ik kan zijn site nog wel openen. Dus blijven verder drammen. Die site moet er uit.

Zoals ik het nu zie is de pagina in zijn geheel verwijderd en helemaal leeg (geel).

Kan iemand dit bevestigen?

Als dat zo is ben blij dat ik dan van die site af ben.
Hij had nl. ook de counter mee gekopiëerd (daaraan kun je al zien dat het een amateur is) waardoor ik erachter kwam dat hij mijn site aan het overnemen was (toch wel handig zo'n counter). Zo kwam ik ook achter zijn IP en abonnement.

Het vervelende was dat de counter doorliep als hij met de site bezig was. (Eigenlijk ook wel handig, daardoor wist ik nl. precies wanneer de site aan het wijzigen was)

Ik hoop in ieder geval dat hij de enige was. Ik heb nu dan ook een regel toegevoegd voor de copyright van mijn site.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage/hulp om deze site van het internet te halen.

Geplaatst door Lucky Fred
Zoals ik het nu zie is de pagina in zijn geheel verwijderd en helemaal leeg (geel).
Alleen het irritante muziekje krijg ik nog, de site zelf is leeg.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan