Koppelingen in e-mail zijn uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierm010

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Hallo,

dit is vast een oude bekende. Ik heb het forum dorzocht maar kon het antwoord zo niet vinden, vandaar deze post. In een e-mail bericht (nieuwsbrieven)zijn vaak hyperlinks opgenomen. Als ik hierop klik dan verschijnt er bovenaan in de balk het bericht: "koppelingen zijn uitgeschakeld" klik hier om deze te activeren.

Ik wil deze melding niet meer, maar standaard gewoon op de hyperlinks kunnen klikken. Ik heb de firewall van Windhoos uitstaan, want ik gebruik Zone Alarm.

Misschien een tweede vraag die hier impliciet mee heeft te maken. De opmaak van e-mail (die ik ontvang) is standaard in plain text en niet HTML. Ook hier zit vast een vinkje wat aaan of uit gezet moet worden.

Alvast dank,

Maarten

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Wat betreft HTML...In OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden.

b6au6u.jpg

Geplaatst door gezina
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Wat betreft HTML...In OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden.

b6au6u.jpg

Hoi, eerste tip toegepast.even kijken of dit werkt als ik we een neiuwe mail binnenkrijg.

Tweede item, ik heb Outlook 2003. Ik heb niet die tabbladen die jij hebt.Op een andere manier proberen?

De aanvrager heeft blijkbaar Outlook 2003, maar in OE zit het volgens mij bij extra-> opties -> en dan tabblad beveiliging en niet verzenden!

Bij beveiliging moet je het vinkje weghalen bij 'externe inhoud in HTML blokkeren'
Mogelijk staat er in Outlook 2003 ook zo'n optie:8-0:

:D Remy

@ Remy, In OE is het echt het tabblad Verzenden qua HTML zoals mijn plaatje laat zien. :)

Voor Outlook dit gevonden: Ga naar het tabblad 'Mail Format'. U kunt aangeven of u HTML wilt gebruiken of gewone tekst. Voorbeeldje:

options1.gif

Maar iemand met Outlook kan dit mogelijk beter beantwoorden, eventjes wachten lijkt mij het beste. :)

Vond deze site nog van Microsoft, mogelijk is het nuttig: *klik*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan