Koppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal proberen wat specifieker te zijn.

Ik heb alles gedaan zoals je vertelde, cd in de cd rom en opnieuw opstarten ik krijg dan mooi het welkomstscherm maar wat ik ook aanklik er gebeurt helemaal niets.

Als ik boot via de cd krijg ik welkom bij setup. En vindt er een hardware configuratie plaats. Vervolgens krijg ik
Enter als ik windows wil installeren. Als ik dat doe krijg ik de gebruikersovereenkomst die niet reageert als ik F8 intoets.
R als ik windows wil herstellen. Als ik dat doe, kom ik in een herstelconsole. 1:C:\WINDOWS
Er staat dan.
Bij welke windows installatie wilt u zich aanmelden
Als ik dan 1 intyp wordt gevraagd om het administrator wachtwoord. Daarna kom ik in C:\WINDOWS

Wat ik dan ook invul er gebeurt niets. Steeds krijg ik de melding dat de opdracht niet wordt herkend
 
Waarom lukt het niet de gebruikersovereenkomst te accepteren met F8. Hij pakt hem niet.
 
'k heb het gisteren met M@rc over je probleem gehad en we wisten geen van beide een oplossing...
Het enigste wat we konden bedenken met je probleemd dat je F8 het niet doet was dat je eventueel je F-lock toets niet aan staan had.
(dit is op sommige toetsenborden een toets 'zoals' je caps-locs: op die toetsenborden namelijk waarje functietoetsen (je F1, F2,...) ook nog een tweede functie kunnen hebben. Zoals met de caps-lock kan je met die F-lock wisselen tussen de twee functies.
Als jij op je F-toetsen dus twee tekens ziet staan ( een F-symbool plus een ander symbool) dan moet je ook ergens een f-lock-toets staan hebben.
(ik heb een logitech-toetsenbord en bij mij staat ze links naast de rij van de functietoetsen)

Als het dàt niet is, moeten hier anderen ter hulp snellen !
 
Weer wat geleerd.
Ik heb de gebruiksaanwijzing van mijn trust silverline toetsenbord er nog eens op nagekeken. Er blijkt een toets (met vreemd teken) z.g. office lock op te zitten die nog aan stond. Het is me nu in iedergeval gelukt om xp opnieuw te installeren.
Bedankt voor alle hulp.:) :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan