Dag lezer!
Nu betaal ik 39 euro voor belbasis en adsl-verbinding.
Bij Online betaal je 17,50 voor adsl-verbinding met lijnhuur (zonder telefonie).
Daarom wil ik belbasis en tele2-adsl opzeggen. Dus ik bel KPN. (Op de website vragen ze dat.)
KPN zegt: 'We schonen uw lijn op. Dat betekent dat we uw huidige adsl-verbinding van de lijn verwijderen. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, we kunnen dus niet zeggen wanneer dit gebeurt.'
Dit vind ik geen stijl. Ik wil niet dagen zonder internet zitten.
Ik heb de indruk dat KPN niet wil dat je opzegt, dat ze je aan het lijntje
houden.
Wat raden jullie mij aan?
Wat zijn jullie ervaringen met opzeggen bij KPN (in combinatie met ADSL)?
Alvast Hartelijk dank voor jouw reactie!
N.
Nu betaal ik 39 euro voor belbasis en adsl-verbinding.
Bij Online betaal je 17,50 voor adsl-verbinding met lijnhuur (zonder telefonie).
Daarom wil ik belbasis en tele2-adsl opzeggen. Dus ik bel KPN. (Op de website vragen ze dat.)
KPN zegt: 'We schonen uw lijn op. Dat betekent dat we uw huidige adsl-verbinding van de lijn verwijderen. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, we kunnen dus niet zeggen wanneer dit gebeurt.'
Dit vind ik geen stijl. Ik wil niet dagen zonder internet zitten.
Ik heb de indruk dat KPN niet wil dat je opzegt, dat ze je aan het lijntje

Wat raden jullie mij aan?
Wat zijn jullie ervaringen met opzeggen bij KPN (in combinatie met ADSL)?
Alvast Hartelijk dank voor jouw reactie!
N.