KPN Experia box installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh_4

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
225
Hallo,

Mijn opa heeft een KPN experia box, en kwam ik om te helpen met installeren.

Bij de installatie kun je kiezen uit 1 de gigaset usb adapter of de speedtouch usb ding.

Maar op de laptop zit een ingebouwde draadloze kaart. hoe installeer ik die?

Al veel geprobeert mar zonder succes.

Groeten,

Bart
 
je moet eerst wifi aanzetten. die staat standaard uit.
Verder maakt ie gebruik van een nieuwere standaard. Voor een goeie beveiliging kun je wellicht beter de gigaset gebruiken.
 
die staat aan, maar hij ziet alleen de draadloze netwerk van de buren, maar met de bijgeverde gigaset usb ding ziet hij hem wel....:S
 
bartjuh_4 zei:
die staat aan, maar hij ziet alleen de draadloze netwerk van de buren, maar met de bijgeverde gigaset usb ding ziet hij hem wel....:S
Ik ken dat. Had ik ook, maar uiteindelijk heb ik t met die gigaset aangesloten. Met Super G heb je een betere beveiliging. Dat is ook de reden dat je m met je 'oude' wifi-kaart niet ziet.:D
 
echt oud is het niet, het is een nieuwe pakard bell notebook.

de draadloze onboard kaart heeft het netwerk eerst wel kunnen vinden en mee kunnen verbinden, maar nu gaat dat niet meer.

We gebruiken nu inderdaad de gigaset, maar als er een onboard kaart in zit die goed werkt dan wil ik niet zo'n lomp usb rotding, en aangezien die er in zit wil ik niet die usb adapter gaan gebruiken. Die installatie cd van kpn vind ik echt zwaar *****, je kan alleen kiezen voor die siemens of voor een andere usb adapter:S
 
Laatst bewerkt:
bartjuh_4 zei:
echt oud is het niet, het is een nieuwe pakard bell notebook.

de draadloze onboard kaart heeft het netwerk eerst wel kunnen vinden en mee kunnen verbinden, maar nu gaat dat niet meer.

We gebruiken nu inderdaad de gigaset, maar als er een onboard kaart in zit die goed werkt dan wil ik niet zo'n lomp usb rotding
kan ik me voorstellen. t Probleem kan zijn dat je onboardkaart 11 kanalen heeft en de experiabox 13. Misschien moet je de experiabox dan op een vast kanaal zetten. (RTFM:D )
 
dat was dus het probleem:)

heb het kanaal nu op 1 gezet en hij werkt:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan