Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig mee eens maar dat komt omdat die gasten in het call-centre zgn. probleemoplossers aflopen die KPN in een programma heeft staan.de call-desk is minder. Wat op hun scherm staat wordt als antwoord gegeven, meedenken doen ze net.
Ik zit al jaren bij Ziggo prima helpdesk als je maar gerichte vragen stelt. Net als velen werk ik al ruim een jaar vanuit huis en nog geen uur uitval gehad. Bij elke provider is er altijd wel wat. Reviews zijn vaak niet representatief omdat de meeste consumenten vaak alleen hun negatieve ervaringen delen. Aantal klanten/klachten (aard en oorzaak en regio) is een veel beter beoordelingselement. Of deze cijfers beschikbaar zijn weet ik niet.:dHiervoor bij Ziggo gezeten, 1 groot drama, vrijwel elke 2 weken minimaal 1x storing, vaak meerdere uren... voor mij nooit meer Ziggo
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.