krijg Epson smart penel niet verwijder

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forumleden.
Ik wil Epson Smartpanel van mijn laptop verwijderen maar dat lukt niet ook in de veilige modes gaat het niet.
wie kan mij helpen dit op te lossen
e de waele

Hallo e de waele. Ik keek even hier. Ik kan hem niet vinden. Klik

Heb je hem geinstalleerd via cd rom. Als je die nog hebt probeer een nieuwe install (erover heen) en dan proberen weg te doen. (uninstall)

Hoe oud is dat ding. Heb je nog een type nummer, enz enz.

Vreemd dus, normaal niet en ook niet in veilige modus.

Ik heb deze nieuw gekocht en het type is EPSON styles foto RX425 en hij is gekocht op 07-02-2005
serie nummer =gby083606.
Ik heb ook de originele cd nog Ik ga het nu nog eens proberen en kijken wat hij doet
Ik wil deze terug gebruiken en bij het installeren is er iets fout gegaan nu staat en nog iets op van Epson smart panel en
dat wou ik er eerst afhalen maar ik zal het nog eens proberen
e de waele

Heb het geprobeerd en hij geeft steeds de foutmelding dit programma is mogenlijk niet goed geinstalleerd probeer het opnieuw
volgens mij heeft hij niets geinstalleerd het gaat allemaal zo vlug er is iets dat het installeren blokkeerd denk ik
e de waele

Ik heb het programma toch nog kunnen installeren ik heb zeker wel 10x gedrukt op opnieuw e n in eens liep hij door
Ik kan nu wel scannen maar printen doet hij nog niet wat zou dit nog kunnen zijn ?
e de waele

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga eerst even hier naar toe.

Klik

Dan zie deze print.

epsonedwaele.PNG

In het derde vakje moet jezelf even invullen of je vista 32 bits of 64 bits hebt. (Dat weet ik niet)

Klik dan op bevestig. Dan kom je in een ander scherm met allerhande oplossingen en probeer het daar eens.

Lukt het niet dan kun je chatten.

Klik hier en rechtsboven klik je dan op technische gegevens. Dan kun je online chatten en vraag naar de drivers van deze.

IK heb het voorelkaar gekregen hij doet weer alles zo als vroeger via de site die je aangaf
hardstikke bedankt voor deze oplossing Ik begrijp nog niet waarom ik 10 x op opnieuw heb moeten klikken dan deed hij het ineens wel raar toch?
maar wat maakt het uit ik kan weer printen ik zet de vraag op opgelost
mvrg
e de waele

Aha dat is mooi nieuws. Het was even stoeien. Maar ik deed het graag. En nu maar printen. Jij ook bedankt. :thumb: ;) Groeten Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan