Krijg Flashplayer niet gedownload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Ik krijg de Flashplayer niet gedownload. Als ik naar de homepage ga van Macromedia dan krijg ik geen popup om de laatste versie van de Flashplayer te downloaden. Ook zonder Pop-up blokkering en de Firewal uitgeschakeld lukt het niet!
Hoe krijg ik deze nu geinstalleerd?

Bedankt

Laatst bewerkt:
Buddy61 zei:
Ik krijg de Flashplayer niet gedownload. Als ik naar de homepage ga van Macromedia dan krijg ik geen popup om de laatste versie van de Flashplayer te downloaden. Ook zonder Pop-up blokkering en de Firewal uitgeschakeld lukt het niet!
Kijk even hier.

Ik denk niet dat het daar aan ligt.
Ik heb een 2e hands PC opnieuw geinstalleerd en Windows ME erop gezet, dus een schone PC (net een uur geleden) maar bij deze installatie zit standaard de Flasplayer 4.0. dus als ik deze wil "upgraden" dan lukt het niet want ik krijg, zoals bij mijn vraag al beschreven, de popup niet om te accepteren dat ik de nieuwste Player wil installeren.

Buddy

Laatst bewerkt:
Als je naar deze pagina gaat, hoef je alleen maar op Install now te klikken om de Flash player te installeren (Yahoo Toolbar even uitvinken).
Vervolgens ga je naar deze pagina om de Shockwave player te installeren. Ook hier hoef je alleen maar op Install now te klikken.

Laatst bewerkt:
Dat is nou wat ik bedoel, het lukt niet om de player via deze pagina te installeren.
je moet n.l. een popup krijgen om toestemming te geven om te installeren.
Deze popup krijg ik niet.

Buddy

Buddy61 zei:
Ik heb een 2e hands PC opnieuw geinstalleerd en Windows ME erop gezet
Heb je ME eerst volledig ge-update via Windows Update voordat je de player probeerde te installeren?

ActiveX-instellingen zijn en waren ingesteld zoals beschreven.
Is er geen los installatie bestand om de player te installeren?

Laatst bewerkt:
Buddy61 zei:
Mooi. :)
Probeer het volgende eens:
Ga naar Configuratiescherm > Software.
Verwijder Shockwave en Flash Players voor zover die in de lijst staan (kan zijn dat alleen de eerste erin staat).
Run daarna de uninstaller die je hier vindt - ook als je Flash via de softwarelijst hebt verwijderd.
Start opnieuw op en kijk of het installeren dan wél lukt.

Flash player geuninstalled, opnieuw opgestart....opnieuw geen installatie van Flashpayer!!!

Buddy61 zei:
Hoe krijg ik deze nu geinstalleerd?

Bedankt

Ik geloof dat dat eerder een storing is op de site. Ik had het van de week ook al hetzelfde met Shockwave Player.

Buddy61 zei:
Is er geen los installatie bestand om de player te installeren?

Kijk eens hier

Er is GEEN storing op de site mijn andere pc heeft de player wel geinstalleerd!!!

Buddy61 zei:
Er is GEEN storing op de site mijn andere pc heeft de player wel geinstalleerd!!!

Vreemd, maar ik had net zo'n zelfde probleem daar als jij beschreef. Heb niets gewijzigd aan de configuratie en op een later tijdstip lukte het dus wel.

Ik kan ook gewoon op die site komen en de player installeren (over de huidige versie heen) gaat ook goed.
Sparkel zei:
Dan kom ik uiteindelijk steeds bij diezelfde downloadpagina uit.
Standalone Flash Players zijn iets anders. Die worden bijvoorbeeld geleverd bij Flash MX:

attachment.php

Maar gewoon afspelen van losse swf-bestanden is nooit een probleem - dat kan met IrfanView ook.

Laatst bewerkt:
Sparkel zei:
Lukt het ZO dan wel?
Prima. :thumb:
Na 16 uur achter de pc kijk ik weleens ergens overheen - helemaal als ik tegelijkertijd een film zit te bekijken. :D.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan