krijg geen mail binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotr1357

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Goedenavond allemaal,

sinds eergisteren krijg ik geen e-mail meer binnen op mijn vaste pc, alleen nog op mijn laptop. dus aan mijn provider xs4all ligt het niet. In de bijlga heb ik de foutmelding weergegeven. Ik weet alleen maar dat mijn security center van XP niet wordt opgestart. Ik denk dat het een firewall probleem is. Wie weet hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt.

Bijlagen

• helpmij3.gif
    helpmij3.gif
    47,8 KB · Weergaven: 87
Kijk even bij de accountinstellingen op je laptop wat daar staat bij popserver en smtp server...... en vergelijk dat met de instellingen op de pc.....

instellingen zijn precies hetzelfde.

dank je wel in ieder geval.

Ik heb ook even mijn xs4all account verwijderd en dan haalt hij wel mijn hotmail binnen dus het ligt denk ik een de poort 110 zo als ook in de foutmelding staat.

Welk OS heb je? [XP, Vista, iets anders] . Deze fout komt/kwam bij Vista voor en de remedie was: even alle accounts verwijderen, opnieuw opstarten, alle accounts weer opnieuw aanmaken....

Ik ben eruit, heb mijn viruskiller verwijderd en toen deed alles het weer. Er is dus een update gekomen van Mcafee die de instellingen veranderd. Mijn vraag is nu dus opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan