Krijg mijn computer niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhoeksema1

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
beste mensen

ik ben in het bezit van een maxdata computer

kenmerken:

type Favoriet 1000
Cel 330 2.66 GHz 256k
Motherboard P4S800-MX

nu heb ik volgende probleem en hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Korte omschrijving probleem:

Toen ik de Computer kreeg was deze XP voorbereid de eerste installatie van XP Prof verliep vlekkeloos was goed geinstalleerd.
nadat ik de programma's had geinstalleerd kreeg ik de melding hardeschijf vol nu Gaf toen aan dat de harde schijf 2 GB groot was .(hardeschijf HDD IDE 40 GB Maxtor Di. Maxplus 8) toen heb ik windows op nieuw geinstalleerd en voor de installatie vroeg hij om de hardeschijf te Formateren dit heb ik toen gedaan en toen begonnen de problemen.
Bij de nieuwe installatie liep hij in eerste instantie steeds vast gaf de melding "volgende bestand niet goed gekopieerd" moest je enter geven en dan ging hij weer verder maar soms weigerde hij dit een deed niks meer.
Dus ik probeerde steeds weer opnieuw XP te installeren maar het wil niet meer lukken soms gaat het goed tot de setup endan beginnende andere problemen. geeft nu ook de melding bij windows setup dat verschillende onderdelen niet beschikken over een juist Windows-logo of zo iets.

Hoe kan ik dit probleem oplossen

heb de twee volgende cd's bij geleverd gekregen ( geen nederlandse handleiding zou Makkelijk zijn )

Asus Motherboard LDCM 6.3 Support CD 31.13
P4S800-MX Motherboard sis 661FX Chipset Series Support CD Rev.66.04

moet ik het Motherboard opnieuw installeren en als dit moet hoe moet dit ?

Hoop dat u mij kunt helpen de computer aan de praat te krijgen ik niet meer...

:evil:

beste Harry,

ik kreeg mijn computer totaal leeg zonder er iets op gezet.
alleen was hij XP Designed de eerste keer ging dus alles goed maar de toen ik dus opnieuw wilde installeren ging het fout.

1 je stopt de cd van XP Prof er in een hij vraag op starten van cd druk op een toets.

dat gaat goed

bevestiging accoord F8

2 begint installatie van XP dat komt de vraag huidige partiptie gebruiken of nieuwe maken
ok maak een nieuwe indeling harde schijf daarna gaat hij formateren en begint de installatie en dan gaat er van alles fout....

Hardeschijf is schoon heb er dus nog nooit mee gewerkt de kans niet voor gekregen.

Kan het zijn dat de de fout bij de harde schijf ligt kan die stuk zijn ??
Hallo !

Begin es helemaal opnieuw: http://www.schoonepc.nl/instal.html
en doe exact zoals hier gezegd wordt.

Als dat gelukt is, dan pas de CD's van het MOBO gebruiken !

Succes,

Harry.

Hoi !

Wacht met belangstelling op je antwoord op de vraag van Bandit 123.

Je zegt dat het de eerste keer wel lukte.

Dan is je HDD toch niet leeg ?

Ik zou de bestaande partitie verwijderen, een nieuwe aanmaken en proberen opnieuw te installeren.

Die kreet van "XP Designed"zegt mij niet zoveel, da.s puur reclame.

Sterkte,

Harry.

>>>>Die kreet van "XP Designed"zegt mij niet zoveel, da.s puur reclame.<<<<

Maxdata

???Maar wat ziet ie ????

Wat zie je bij U als in deze link bij het derde plaatje??
http://www.computerfeeling.nl/pages/installwinXP.asp

dit heb ik ook een kan deze verwijderen en opnieuw maken maar het plaatje [ 4 ] is tijdens installatie en tijdens deze sessie llopt hij soms vast een zegt hij dat hij bepaalde onderdelen niet kan kopieren of niet goed. dan vraagt hij of je het nog eens wil doen toets dan enter. Soms gaat hij verder maar met regelmaat loopt hij dan vast een doed verder hellemaal niks meer.

en mocht dit wel goed gaan dan geeft XP setup soms een aan kritieke fout start u computer opnieuw op......

Deze Maxdata heb je pas nieuw??? Mooi breng hem maar terug dan,en laat ze er de goede geheugen erin zetten en de voorgeinstalleerd XP+recover Cd er bij leveren,waar je recht op hebt.

Wil men dit niet Geld terug!!!!!!

Deze Maxdata heb je pas nieuw??? Mooi breng hem maar terug dan,en laat ze er de goede geheugen erin zetten en de voorgeinstalleerd XP+recover Cd er bij leveren,waar je recht op hebt.

zal ze morgen eens bellen en kijken wat ze doen hij is nog nieuw nooit gewerkt.

hoe bedoel je laat ze de goede geheugen inzetten
??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan