Krijg pagina,s niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
In firefox krijg ik sommige pagina,s niet geopend. De meeste werken gewoon, maar bij sommige krijg ik de melding : "het verbinding maken met ..... werd geweigerd". (o.a. adfarm.mediaplex.com een site van Kelkoo)
Kan ik dit ergens instellen?
PS ik zie nu dat IE deze pagina ook niet opent, hier krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Iemand een tip ??
Groeten, Peter.

Tip: haal die punt uit de link :p

Vanwege de reclame zal ik de link niet aanklikbaar posten.
adfarmmediaplex.com/index/index11.php

Laatst bewerkt:
www. adfarmmediaplex.com/index/index11.php

En niet www. adfarm.mediaplex.com

(spatie na "www." weghalen)

Laatst bewerkt:
Even over de melding in IE, het kan zijn dat de server van die site plat ligt, of de site offline is anders zo ik het ook niet weten.

Laatst bewerkt:
KvW zei:
Even over de melding in IE, het kan zijn dat de server van die site plat ligt, of de site offline is anders zo ik het ook niet weten.
Kijk nu eens wat paul-rt typt.
er staat een punt te veel in de link van de poster.
daarom wil deze niet open.

reactie

Kan zijn. Maar ik tik zelf niets in. Wordt doorgelinkt als ik op "bekijk aanbieding" klik. En dit gebeurt bij meerdere sites. Vermoed toch dat het een foutieve instelling is.

puppie zei:
Kijk nu eens wat paul-rt typt.
er staat een punt te veel in de link van de poster.
daarom wil deze niet open.

Ik was net aan het typen, toen hij dat bericht poste.

reactie

Ook conrad electronica kan ik niet openen. Alsik via Google de link aanklik, wordt www1.nl2.conrad.com ook weer geweigerd.

Geef eens zo'n link van google.
Ik heb geen problemen met jou link van conrad.
Ennuh,. foutieve instellingen kunnen geen punt aan je getypte of aangeklikte link toevoegen.....

reactie

Neen, niets extra's geinstalleerd.
Van het engelstalige forum word ik ook niet wijzer. Helaas.

Op gewone http:// sites waar je het probleem hebt moet je de shift toets ingedrukt houden en dan op de reload (refresh)toets drukken. Heb je ooit een tweak uitgevoerd in de config file van FF? Zoja dan moet je dit doen : typ about:config selecteer alle waarden met pipelining druk met je rechermuisknop en kies voor reset. Probeer eens je hosts file terug in orde te krijgen door dit te downloaden dan moet je zelf niet gaan aanpassen in klablok: http://www.majorgeeks.com/Hoster_d4626.html Druk eerst voor make hosts editable druk vervolgens op de toets restore windows original hosts druk dan make hosts read only.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan