Krijg site niet uit geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

For Shizzle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2006
Berichten
3
Ik krijg een aantal sites niet uit mijn geschiedenis gewist, ik heb al meerdere keren via extra>internet opties>geschiedenis wissen geprobeert en mijn cookies en tijd. int. bestanden gewist, ook heb ik al rechtermuisknop>taakbalk>geavanceerd>wissen geprobeert maar ook dit mocht niet baten.
 
...dan zou er best wel eens een virusje in kunnen zitten.......dat zichzelf telkens weer aanmaakt. Je moet dan in je regedit gaan zoeken naar die siteé en ze daar weghalen. ( zal niet meevallen want je moet daar ( regedit) weten wat je doet !
 
Laatst bewerkt:
Als ik die tweak aanklik slaat ie het een en ander op in het register, klopt dat? Ik ben er verder niet mee geholpen overigens(ben niet zon wizzkid zoals jullie waarschijnlijk al door hadden....)
 
For Shizzle zei:
Als ik die tweak aanklik slaat ie het een en ander op in het register,

Klopt, toestemming geven en opnieuw opstarten.
 
Dat heeft helaas niets uitgehaald. Ik heb ook hitman pro2 er al op losgelaten end ie vind wel het een en ander aan geinfecteerde bestanden e.d. maar ook dat lost niets op. Betekent dit een schadelijk proleem voor mijn pc? Kan iemand deze kwestie het hoofd bieden?
 
Kijk eens op deze locatie:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Geschiedenis

die vind wel het een en ander aan geinfecteerde bestanden e.d

Beetje vaag, vindt hitman wat cookies of bv besmette bestanden in system32 of het register ?

Beter is het ook Hitmanpro te verwijderen en wat losse antie spyware progs te gebruiken, zoals ad-aware en spybot.
 
Ik heb misschien de oplossing. Download CCleaner (www.CCleaner.com), dit programma verwijderd niet alleen alle (tijdelijke) internetbestanden maar dus ook geschiedenis en nog meer rotzooi waar je niks aan hebt!

Groetjes Morso:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan