Kritiek :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind hem geslaagd het enige wat je nu moet doen is zorgen dat veel mensen hem kennen.

en een tip voor een extra zakcentje als veel mensen het kennen kun je er t-shirtjes van laten maken met het adres erop of iets dergelijks

Ik vind het geen lelijke site!
Ik vind het ook leuk dat je van die kleine screenshotjes ziet!

Alvast bedankt voor de leuke reacties :)
Binnekort kan je ook nog registreren en inloggen op de site!
Voor de beste game-experience :p

Heb je gelijk in dus zou je je af moeten vragen of de markt niet al verzadigd is :)

Oververzadigd zou ik zeggen ^^
Maar dat is ook een teken dat mensen dat wíllen :)

misschien omdat in belgie spele.nl niet zo bekent is??

hehe weet niet maar zou kunnen

Ik heb een gevoel dat meneer de bedrijfskunde man dat wel even uit gaat leggen :p

verzadiging van de markt betekent dat er meer dan genoeg aanbieders zijn.
dus dat de bestaande aanbieders niet meer kunnen verkopen.
hoogstens met elkaar nog concureren.

in het geval van jouw site dus:

er zijn al zat spele sites, de grote vraag is dus hoe je site gaat aanslaan.

ik denk dat de markt nog niet verzadigt is, maar gewoon een vraag want, daarlijk kom niemand op je site en heb je de moeite voor niets gedaan. maar dat denk ik dus niet.

wel zou ik als jouw was, meer reclame maken op andere sites, en een kortere domeinnaam.

dus games.be ofzo
want indexspelen is dan moeilijker te onthouden.

verder wens ik je veel succes met je site, en houdt ons op de hoogt van je bezoekersstatistieken.

Bezoekers statistieken ( vanaf mei tot nu ):

Visits = gem per maand
Hetzelfde geld voor kbytes
stats.png

Laatst bewerkt:
er schijnt wat mis te zijn met je flothing-uitleg van de spelletjes, de plaatjes lopen buiten de div's (ik neem iig aan dat het divs zijn)

Verder is je site erg... grijs. Heel erg grijs. Andere spelletjes-sites hebben meer kleuren, dat's beter.

:thumb:

Ik weet dat grijs nogal een belangrijke kleur speelt bij de layout ^^
Maar om dat ineens te veranderen..
Misschien als ik eens de goesting heb om de hele layout te veranderen,
en dat van die plaatjes, dan heb jij vast geen internet explorer.
De site is namelijk gemaakt voor en door internet explorer gebruikers.
Jammer genoeg gebruikt meer dan 50% géén ie.
Maar voor de rest draait alles wel ook in mozilla firefox, google chrome etc.

De site is namelijk gemaakt voor en door internet explorer gebruikers.
Okay, hier bega je dus een fout... :p
Niet onaardig bedoelt, maar met dat soort kreten verlies je mensen. Een goede site draait op alle veelgebruikte browsers, daarmee bedoel ik IE6+, FF, opera, safari en chrome.

Uit ontwikkelaars-standpunt is IE een van de slechtere browsers. Het heeft zoveel dingen die het anders doet dan alle andere browsers dat op IE focussen niet echt een strak plan is. Zelf heb ik bijvoorbeeld 6 browsers op mn pc, om websites te checken nadat ik ze gemaakt heb. Ik raad je aan het in ieder geval eens te proberen je website ook goed te laten zien in FireFox. Het zal mischien een paar uurtjes kosten, maar dan werkt je site wel veel beter.

Maar om dat ineens te veranderen..
Misschien als ik eens de goesting heb om de hele layout te veranderen,
Ik zou als ik jou was de lay-out maar een heel klein beetje veranderen, maar vooral het kleurenpallet. Dus geen grijs, maar mooie kleurtjes. Neem een voorbeeld aan spele.nl - niet dat ik het een mooie site vind, maar bijna iedereen kent deze wel, het is best een populaire site. Je herkent ook gelijk het doel van de site, 'spelletjes spelen' - ook belangrijk.

Hoop dat je er wat aan hebt,

:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan