Kritiek :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay, hier bega je dus een fout... :p
Niet onaardig bedoelt, maar met dat soort kreten verlies je mensen. Een goede site draait op alle veelgebruikte browsers, daarmee bedoel ik IE6+, FF, opera, safari en chrome.

Dat was zeker niet mijn bedoeling ^^
Ik had mezelf beter moeten uitdrukken,

Ik bedoelde dus met mijn uitspraak dat mijn website, indexspelen.be dus,
geoptimaliseerd is voor ie.
Dit betekent niet dat ze slecht is in een andere browser hoor.
Maar er zijn bij andere browsers nu eenmaal enkele dingen die wat verschillen.
Zoals bij FF: bij de mouseover, dan rekt de div niet uit, en gaat het plaatje erover.

Dit zijn maar kleine verschillen, en veel zal het volgens mij dus ook niet uitmaken. :)

Nouwja, uitmaken zal het denk ik wel. Natuurlijk hoef je niets met het advies te doen, maar hey, mischien heb je er wat aan.

Ik denk namelijk dat je de dingen als de mouseover-plaatjes div heel makkelijk kan oplossen. Een of 2 regels in je stijlblad zouden het kunnen doen.

Maar er zijn bij andere browsers nu eenmaal enkele dingen die wat verschillen.
Helemaal waar, maar voor veel van de dingen zijn oplossingen.

Ikzelf begin altijd met mn site in Firefox, dit omdat deze het 'echtste' werkt (daarmee bedoel ik zoals ik het verwacht) en een foutenconsole heeft, en opera/safari/chrome meestal hetzelfde werken. Als het eenmaal klaar is kijk ik naar andere browsers. Meestal moet je voor IE een extra stijlblad maken, maar dat is opzich helemaal niet veel werk. 1 extra regel in je html en 1 extra css bestand van enkele regels.

Een paar hints:
een favicon moet een icoon-bestand zijn, geen bmp. Anders werkt eht niet (goed).
Als het goed is kan je je plaatje in de div laten vallen als je deze regel veranderd:
PHP:
//index, regel 658
</script><div id="tipDiv" style="position:absolute; visibility:hidden; z-index:100">
zet er eens '</div>' achter?

:thumb:

Laatst bewerkt:
Wel, het eigenlijke probleem met mijn favicon dingetje is eigenlijk dat ik geen goede converter naar .ice vindt, ik heb eentje, maar dan gaat de afbeelding automatisch 32x32, terwijl het toch 16x16 moet zijn?
Daardoor heb ik het script niet aangepast.

En wat ook vrij handig is,
Is dat ik met mijn ipod's de-bug console de fouten in mn scriptje kan vinden :)

bmp.bmp

Nu wel hoor ^^

En inderdaad, ipod de-bug console :D
Kan je html, javascript en css fouten opsporen in sites.
Lekker handig ^^

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan