Kun je XP opnieuw installeren zonder in te loggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas Bijleveld

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
27
Heb wat oude computers van het werk gekregen die allemaal een wachtwoord hebben. Onze ict-er weet niet welke voor welke pc's gebruikt zijn dus daar kan ik niks mee. Hij heeft mij wel gevraagd alle computers leeg te maken voor gebruik. Wat ik nu dus wil doen is opnieuw installeren (product key zit op de sticker op de behuizing) maar heb dus geen cd of inlog. Kan dit op een of andere manier?
 
ja hoor!

je douwt de cd er in.
je start op van de cd(booten)
je kiest voor format ntsf of fat
je instaleerd windows en klaar is kees(henk of sjaak:p)
 
Die andere ging meer over Ubuntu. Het probleem wat rest is de afwezigheid van een windows xp pro cd-rom. Enig idee hoe dat is op te lossen? (gratis dan he)
 
Die andere ging meer over Ubuntu. Het probleem wat rest is de afwezigheid van een windows xp pro cd-rom. Enig idee hoe dat is op te lossen? (gratis dan he)

Gratis windows bestaat niet :)
Alleen iligaal, maar daar kunnen we je hier niet mee helpen...
 
Je betaald toch voor een license om de software te gebruiken? Dus als je een legale product key code hebt dan is er toch niks illegaal aan?
 
Je betaald toch voor een license om de software te gebruiken? Dus als je een legale product key code hebt dan is er toch niks illegaal aan?

ah, je had een key :)
Niet gezien.

Sja, van een vriend eens gebruiken?
Wel zien of het HOME of PRO is...
 
als je toch wachtwoorden wil achterhalen kun je chain & abel gebruiken goed cracktooltje voor wws die je kwijt bent

MVG My
 
zo'n cd is niet serial gebonden je kan dus ook gewoon even een xp cd van je buurman of kennis gebruiken ( of wie dan ook )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan