braindropper
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 dec 2005
Hallo, ik wil lannen met mijn kameraad maar hij is niet aangesloten zegt hij, terwijl de crosslink kabel dat wel degelijk is, heeft iemand een idee? alsvast bedankt!:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo, ik wil lannen met mijn kameraad maar hij is niet aangesloten zegt hij, terwijl de crosslink kabel dat wel degelijk is, heeft iemand een idee? alsvast bedankt!:thumb:
Mijn netwerk kaart was kapot, nieuwe erin gezet & ik heb een dag kunen lannen & nu valt het in 1 keer uit, ik kan mijn kameraad niet meer pingen & andersom ook niet. Terwijl die ip adressen normaal staan!Vandaag had ik dat ook, ik heb het zo opgelost.
- Wizard netwerk maken opnieuw gestart
- Computer opnieuw gestart
Toen deed ie het weer. Gelijk internet.
Mijn netwerk kaart was kapot, nieuwe erin gezet & ik heb een dag kunen lannen & nu valt het in 1 keer uit, ik kan mijn kameraad niet meer pingen & andersom ook niet. Terwijl die ip adressen normaal staan!
alvast bedankt![]()
Geef ze beide een eigen ip adres, op de pc met 2 kaarten, alleen die verbinding maakt met de andere PC, en zet als gateway bij die andere pc, jouw ip adres en maak een bridge, maar waarom zou je ICS aanzetten? moet die andere pc ook op het internet?
Als jij ICS aanzet wordt die pc als het ware een dhcp server in de range 192.168.0.x
Welke range hadden jullie opgezet?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.