Landwirtschaft simulator 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremy1177

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Berichten
24
Beste ...,


Voor Landwirtschaft simulator 2008 heb je 3D Shader model 2.0 nodig.
Maar weet iemand waar ik deze kan downloaden.


Ik hoop dat iemand het weet!!!
 
Welkom op Helpmij.:)

Shader model is iets wat je videokaart moet ondersteunen. Krijg je een foutmelding?
 
ja, het ziet er zo uit:

foutmelding.jpg
 
Welke videokaart heb je, want kennelijk voldoet die niet aan de systeemeisen van het spel of je hebt niet de volledige drivers geïnstalleerd.
 
waar kan je dat zien als ik vragen mag???

(Ik ben niet zo goed op dat gebied)
 
dit staat er:

algemene Informatie :
Fabrikant : Intel Corporation (Hewlett-Packard Company)
Model : Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Bus Type : PCI
Totaal Geheugen : 128 MB
Texture geheugen : 224 MB
Processor : Intel(R) GMA 950
Converteerder : Internal
Vernieuw Rate (min/max) : 59/60 Hz
 
Ben bang dat je het spel niet aan de praat gaat krijgen;
Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Je hebt een onboard videokaart en die zijn niet voor games gemaakt.
 
geld evrdienen

hallo hoe kun ej dan geld verdienen bij eht spel als ik bijv. graan doe dorsen gooi ik dat in die put maar krijg ik geen geld?
weet iemand dit?
gr stijn
 
Weet iemand hoe je kunt instellen dat alle machines die je koopt gewoon op de boerderij worden afgeleverd en dat je dus niet elke keer naar die fendt dealer hoeft toe te lopen ?

Jeremi117 ben je er al uit met het updaten van je videokaart ? Ik moest het ook doen en heb een hele simpele oplossing gevonden.

Kedde
 
Heb je een Xp of een vista ?

ik heb het op Vista gedaan, weet niet of het op Xp ook werkt maar lijkt mij van wel.

Bij mij gaf hij de foutmelding dat ik mijn video software moest updaten. Dat was idd de bekende fout melding. Dat heb ik als volgt op gelost :

ik ging naar Configuratiescherm.
Daar opende ik Apparaatbeheer.

Dan krijg je een lijst met alle geinstalleerde software`s enz. op je PC.

Daar is ook een hoofdstuk : Beeldschermadapters. Daar klik je op, je krijgt nu een naam. Dat is de naam van de video kaart.

Je klikt met je rechtermuisknop op de videokaart en klikt dan op "stuurprogramma bijwerken".

Nu opent de Pc een nieuw scherm, waar je de keuze kunt maken uit 2 dingen, namelijk :
- De software automatisch installeren (aanbevolen)
- Ik wil zelf kiezen (geavanceerd)

Je kiest de eerst, dus wat er is AANBEVOLEN!!!!!! namelijk "De software automatisch installeren".

De pc gaat de nieuwste software voor je video kaart downloaden en installeren en je hoeft er zelf verder helemaal niks meer voor te doen.

Als hij klaar is met installeren probeer dan het spel nog eens op te starten, bij mij werkte hij toen.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is uitgelegd. Ik heb ook een uitleg hoe je het op Xp kunt updaten alleen weet ik niet of het op de Xp ook werkt. Ik denk van wel omdat je gewoon je videokaart update.

Veel succes.
 
Is er trouwens nog iemand die weet hoe je mods in het spel moet plaatsen ?(de 2009 versie).
En weet een van jullie ook of je in kunt stellen dat je de gekochte voertuigen gewoon gelijk op je eigen erf hebt staan ? dat je niet elke keer naar die Fendt dealer toe hoeft te lopen of te rijden om het op te halen ?
 
@ jeremy1177

Als jou videokaart geen 2.0 ondersteunt gaat een update van je driver ook NIET helpen!

De videokaart moet 2.0 ondersteunen, doet deze dat niet dan helpt een update dus niet en zal je echt een andere kaart die het wel heeft moeten aanschaffen.

@ kedde,

Welke videokaart heb jij dan? Want die ondersteund dus wel 2.0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan