Langzame Pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is het broertje van je huidige mobo. de d1725

Vergelijk het eens.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen wat een cpu (processor) is, wat een cpu-voet is etc.
daar moet je echt op googlen. en hier is zat op te vinden.
zoals bijvoorbeeld hier:
http://www.hccmagazine.nl/index.cfm...9ae41cfbc-27A711BE-EEE8-7A0D-EE16D982F3F6F81D

ik blijf erop hameren omdat ik denk dat je de verkeerde bios hebt geinstalleerd.
Meer kan ik niet doen totdat je hier duidelijkheid over geeft.

Maar, er zijn meer mensen hier die je misschien kunnen helpen. :thumb:

Bijlagen

• cpuvoet.JPG
    cpuvoet.JPG
    31,8 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
dit is het broertje van je huidige mobo. de d1725

Vergelijk het eens.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen wat een cpu (processor) is, wat een cpu-voet is etc.
daar moet je echt op googlen. en hier is zat op te vinden.
zoals bijvoorbeeld hier:
http://www.hccmagazine.nl/index.cfm...9ae41cfbc-27A711BE-EEE8-7A0D-EE16D982F3F6F81D

ik blijf erop hameren omdat ik denk dat je de verkeerde bios hebt geinstalleerd.
Meer kan ik niet doen totdat je hier duidelijkheid over geeft.

Maar, er zijn meer mensen hier die je misschien kunnen helpen. :thumb:

Ooh bedoel je die houder :eek: sorry hehe...Daar zit zo'n ding op inderdaad...Best wel breed ongeveer 5/7 cm...En zit een soort yzer omheen dat zeg maar gerafeld is. Net zoals je luxaflex als ze dicht zyn =P zo'n systeem haha.

Groetjes,

goed, nou mag je op dat mobo met je zaklantaarntje bezig :p

meestal staat ergens in de hoek, maar soms ook midden op het bord, de benaming van het moederbord met revisie nummer.
en dat revisienummer moet je hebben.
A21 of C32

succes met de zoektocht! en neem de tijd ervoor!

dan weet ik het niet meer.

hopelijk kan iemand je verder helpen.
Succes! :thumb:

Zet alle virusscanners eens uit, alle anti-malware en andere rommel progjes, zo ook alle messengers, kijk daarna eens in taakbeheer bij de processen welke veel cpu resouces snoepen, kill alle processen waarvan je weet, dat die van die progjes zijn, ga naar het volgende tabblad, prestaties, laat die een poosje aanstaan, en terwijl je iets zwaars doet, een spel of een film converteren, kijk dan naar die grafiek.

Overigens is die grafiek in Hdtune, niet goed, die lijn moet vrijwel vlak lopen, het kan zijn dat de bovengenoede progjes dat veroorzaken.

Ook de temperatuur voor de harde schijf is vrij hoog, dat verkort aanmerkelijk de levensduur, alleen dat veroorzaakt niet die hikups.

Wanneer heb, overigens, dat derde geheugenlatje erbij gezet, was het daarvoor ook zo langzaam, of alleen daarna?

daar op verder vooruitbordurend.
dat simmetje van 512 kb zit niet in het juiste slot. als ik het boekje mag geloven.

Je zult my een aantal dagen niet online zien, gister met het zoeken naar dat revisienummer is m'n computer naar de ***** gegaan, vraag me niet hoe. Als ik 'm aanzet knippert 't lampje van m'n monitor en start niet op. Ben nou by m'n vriendin, heb voorderest geen andere computers die ik kan gebruiken. Ik laat 't weten als 't is gefixed. Groetjes,

Oftewel *** inderdaad.

Computer gaat donderdag naar de winkel, ik vraag gelyk of zy naar 't probleem kunnen kyken. Als hun het kunnen oplossen laat ik in dit topic weten hoe ze 't hebben gedaan ( als ze het kunnen vinden, en als ze het vertellen ).

Zodat andere mensen met misschien hetzelfde probleem weten wat ze moeten doen.

Bedankt voor de hulp, en hopelyk tot snel.

Groetjes,

yup.
en de hedendaagse OS'en kunnen wel met dual overweg, gelukkig.

maar jij hebt geen dual.

of nog beter, vraag even bij die reparatiezaak of je een dual hebt :-)

Ok sorry dat ik niks heb laten horen, maar de computer doet 't weer. En 't probleem is weg, de processor en 't moederbord zyn vervangen, en hy doet 't weer perfect!

Hartstikke bedankt voor de tyd en moeite hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan