Laptop aansluiten op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hallo iedereen,

Ik wil graag mijn laptop aansluiten op TV, alleen heeft mijn laptop geen tv-out poortje, bestaat er een manier om toch mijn laptop op tv aan te sluiten, ik wil dit dolgraag.

Mvg,
Dogan

Het is een Dell Latidude C640

Laatst bewerkt:
als je deze specificaties hebt dan moet het wel lukken :
Expansion Ports 1 x USB 1.1, VGA out, Parallel Port, PS/2 Port, RJ-11 (modem), RJ-45 (NIC), S-Video out (is van je laptop al het goed is)

Die S-video is ervoor om je laptop aan je ttv aan te sluiten.

heb je wel een kabel of iets om je laptop aan te sluiten?

als je deze specificaties hebt dan moet het wel lukken :
Expansion Ports 1 x USB 1.1, VGA out, Parallel Port, PS/2 Port, RJ-11 (modem), RJ-45 (NIC), S-Video out (is van je laptop al het goed is)

Die S-video is ervoor om je laptop aan je ttv aan te sluiten.

heb je wel een kabel of iets om je laptop aan te sluiten?

Nee die poort heb ik niet, ik heb begrepen dat het Optioneel is en het er bij mij niet op zit.

tja.. dan kun je je laptop ook niet aan je tv aansluiten.. srry:o

Heb je een van de nieuwere LCD of Plasma TV's? Misschien zit er achterop de TV dan een VGA (PC) connector. Beter beeld, en werkt prima.

Volgende keer erop letten dat er een hdmi aansluiting op zit (wanneer je een nieuwe laptop koopt) en dan even snel een tv-tje kopen met hdmi aansluiting.. koop je een 3 meter kabeltje voor 10 euro en je hebt prachtig beeld en maar 1 kabeltje ipv al die componenten kabels.

Heb je een van de nieuwere LCD of Plasma TV's? Misschien zit er achterop de TV dan een VGA (PC) connector. Beter beeld, en werkt prima.

Ik heb verkeerd gekeken, in de hoek helemaal achterin zit een poortje dat lijkt op een muis poortje...

Wat nu? Waar kan ik die kabel kopen?

Als deze 15 pinnen heeft en een van de onderstaande aanduidingen is het een normale VGA-kabel. In verschillende soorten, maten en kleuren te krijgen.

VGA
PC
D-SUB

Weet je het niet zeker, maak dan een duidelijke foto van de connector(s) zodat je niet misgrijpt.

@pietweetniet: Ik ga er meestal vanuit dat er gewerkt gaat worden met bestaande hardware. Nieuw kopen is een optie, maar past (vaak) niet in ieders budget. VGA geeft ook nog steeds barstens goed beeld, dus onderschat deze niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan