Hallo,
Ik ben in het bezit van een Fujitsu siemens laptop van iets meer dan een jaar oud, hij is sindsdien ongeveer 6 uur per dag in gebruik voor games (WoW). Laatst sprong het beeldscherm plotseling vol met blokjes, dit gebeurde weer tijdens het opnieuw opstarten en ook nadat de laptop een halfuurtje had afgekoelt. Vreemd is dat de laptop op zijn energie besparende stand dit probleem niet heeft, maar als ik overga op hoge prestaties binnen een seconde het beeld weer overslaat naar blokjes en strepen.
Ik heb via everest gekeken naar de temperatuur van de videokaart en die is in rust 74 graden, helaas kan ik het bij hoge prestatie niet controleren omdat ik dan dus niks meer fatsoenlijk kan zien.
Verdere info over laptop:
Computertype Op ACPI x86-gebaseerde PC (Mobile)
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium
CPU Type Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T8100, 2100 MHz (10.5 x 200)
Moederbordnaam Fujitsu Siemens Amilo Xi 2428
Moederbord Chipset Intel Crestline-PM PM965
Video kaart NVIDIA GeForce 8600M GS (256 MB)
Werkgeheugen, 3 gig
Alvast bedankt
Ik ben in het bezit van een Fujitsu siemens laptop van iets meer dan een jaar oud, hij is sindsdien ongeveer 6 uur per dag in gebruik voor games (WoW). Laatst sprong het beeldscherm plotseling vol met blokjes, dit gebeurde weer tijdens het opnieuw opstarten en ook nadat de laptop een halfuurtje had afgekoelt. Vreemd is dat de laptop op zijn energie besparende stand dit probleem niet heeft, maar als ik overga op hoge prestaties binnen een seconde het beeld weer overslaat naar blokjes en strepen.
Ik heb via everest gekeken naar de temperatuur van de videokaart en die is in rust 74 graden, helaas kan ik het bij hoge prestatie niet controleren omdat ik dan dus niks meer fatsoenlijk kan zien.
Verdere info over laptop:
Computertype Op ACPI x86-gebaseerde PC (Mobile)
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium
CPU Type Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T8100, 2100 MHz (10.5 x 200)
Moederbordnaam Fujitsu Siemens Amilo Xi 2428
Moederbord Chipset Intel Crestline-PM PM965
Video kaart NVIDIA GeForce 8600M GS (256 MB)
Werkgeheugen, 3 gig
Alvast bedankt