Laptop dood na sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das toch zo'n 30 trial ofzo die je kan downloaden.
Thx voor de tip ik ga dat denk even proberen, moet ik hem wel eerst geformateerd zien te krijgen. Of even een stekkertje kopen om hem bij mij in de dell pc te pluggen

Mijn laptop is nu opgehaald door TNT en word naar Asus gebracht en gratis gerepareerd, omdat hij nog ik nog 1 jaar garantie had:D

EN hopelijk heb ik hem volgende week weer terug, want de reparatie tijd was 7 tot 10 dagen.

Mijn laptop is nu opgehaald door TNT en word naar Asus gebracht en gratis gerepareerd, omdat hij nog ik nog 1 jaar garantie had:D

EN hopelijk heb ik hem volgende week weer terug, want de reparatie tijd was 7 tot 10 dagen.

Ok, ik hoop voor je dat ze het gemakkelijk in orde krijgen en dat je je gegevens niet kwijt bent:thumb:

Zo erg zou ik dat nou niet vinden het liefst natuurlijk niet had al de belangrijke documenten en mijn cod 4 rang al geback-up :P

lukt wel ik vermaak me wel met cod uo en football manager

Joepie mijn laptop is weer verstuurd, dan is als er niks fout kan gaan morgen mijn laptop er kan ik er net 1 dag van genieten:D

:DHeb mijn laptop vanmorgen binnen gekregen, en hij doet het weer een pluim voor asus:love:

en staat alles er nog op
en hebben ze vertelt wat het probleem was?:D
:thumb:

Als ik jouw was zou ik je HDD er uit halen en in een andere pc stoppen bestanden redden en dan vista er opnieuw opzetten! ;) En koop een EHD (Externe Hard Disk) En maak 1 in de maand of eerder een backup van je systeem en bestanden ;) Suc6!!!

Als ik jouw was zou ik je HDD er uit halen en in een andere pc stoppen bestanden redden en dan vista er opnieuw opzetten! ;) En koop een EHD (Externe Hard Disk) En maak 1 in de maand of eerder een backup van je systeem en bestanden ;) Suc6!!!
het gaat om een laptop dus HDD gaat er niet zo makkelijk uit
en het is al opgelost (als je even de laatste berichten had gelezen dan had je dat gezien)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan