Laptop gaat niet in standby als deksel dicht is

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickxgamer

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
Hoi allemaal,

Ik heb een laptop met daarop windows 7
Als ik de deksel dicht doe dan gebeurd er niks!
Ik heb ook al in het configuratiesysteem gekeken onder De actie bij het sluiten van het deksel wijzigen
Bij Energiebeheer Hier een screenshot:Deksel.jpg

Kunnen julie helpen?

;) Maar moet je wel daar op afsluiten bij netstroom ook aangeven ! :d en als je klep dicht doet ...kijk of wel zal uit gaan ? ...:d:thumb:

Laatst bewerkt:
Ja dat werkt wel maar ik wil standby
In de vorige windows stond het er wel bij

Uuch jej :o excuus :o ...maar dan moet je bij Geavanceerden energie opties nakijken hoe instellingen staan ze ...:)
2hf54if.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij :)
Wat je moet weten over de mogelijkheden en wat ze precies betekenen:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Sleep-and-hibernation-frequently-asked-questions.
Sinds wanneer heb je het probleem en heeft het eerst wel goed gewerkt?
Als je ook via software v.d. fabrikant je energie kunt beheren moet je dat niet ook nog eens onder Windows doen, het is of het 1 of het ander.
Geef evt. het merk en de volledige type-aanduiding van je laptop door.

Laatst bewerkt:
Dankje
Ik had eerst een windows erop ook van vinny27 maar daar zat het wel in.
Ik denk dat dit onderdeel uit windows is gezet,
Dit is geen originele windows dit is een getweakte windows van vinny27.

Mijn laptop HP g62 b90ed

:) En daar Microsoft zelf zei ook, .... in bios heb je die/en die mogelijkheden welke je aanpassen kan... of gebruik je die/of die instellingen enz..enz..
beste MickZ. wat bedoel je nu ineens met .... dat je in windows energie instellingen moet niet doen ??? ( of zelf instellen ??? maar die mogelijkheid moet je wel kunnen gebruiken ! ) en instellingen zullen niet eens bestaan als je ze in echt NIET gebruiken mogen of kunnen benutten,
..... en dat Microsoft zelf zei ook ....;):D:thumb:
---------------
Is het service beter een oplossing ?? of moeten we bezuinigen ? :D

Laatst bewerkt:
beste MickZ. wat bedoel je nu ineens met .
De meeste laptops met een voorgeïnstalleerd OS hebben meestal een eigen energiebeheerprogramma v.d. fabrikant aan boord geïntegreerd.
Maar dat is in dit geval niet aan de orde zie ik nu.
Mijn reactie was dus hypothetisch bedoeld.

Ik heb er geen originele windows op kan standby ook los geinstalleerd worden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik windows gewoon opnieuw ga installeeren
Maar als het nog kan worden toegevoegt?

:confused: Hoezoo windows opnieuw installeren ?? :confused: dit is niet nodig .....:(

Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden
Dit onderdeel is uit windows verwijderd denk ik
Ik heb nog steedts niets gevonden en ik gebruik mijn laptop heel vaak

:) Maar heb je wel alle mogelijke Geavanceerden energie besparende instellingen nagelopen ??? ( echter zijn ze veel, heb je dat ooit gezien ? ! ) ALS je dat wil zoals jij wil ( ? ) moet je op alle plekjes daar in instellingen op NOOIT zetten !

30cpy6g.jpg
:confused: zal moeten lukken ! ....:confused:

Laatst bewerkt:
De meeste laptops met een voorgeïnstalleerd OS hebben meestal een eigen energiebeheerprogramma v.d. fabrikant aan boord geïntegreerd.

Sorry dit ging per ongeluk

Laatst bewerkt:
nickxgamer -> Origineel gepost door Mik Zjegger

-----------------------
:D;):):thumb: Doel is gewoon goedlopende Laptop Stanby altijd kunne' hebben ! en instellingen zijn ook om ze te kunnen gebruiken ... ( hoezoo zal je iets Herinstalleren als je dat niet hoef ??? :( )
Nergens heb je van fabrikant advies gekregen dat je nooit eingen ook instellingen toepassen mag of kan ... :D

Laatst bewerkt:
Ik heb even bij instellingen gekeken en hier staat ditKnipsel.jpg
Maar hij doet het niet als ik de klep dicht doe! Als ik de klep dicht doe dan gebeurd er niks

:confused: Die alle vier ook uitschakelen moet ! -->
210iuqe.jpg

Maar ook daar in geavanceerden instellingen klik maar op meer instellingen ( Op alle mogelijke plus tekens ! ) en overal waar je ziet dat tittel op '' Uitschakelen '' luid, .... je op NOOIT instellen kan ...:confused:
---------------
P.S. Dat is wat je wil ....toch ?? :confused: ...altijd laptop op standby hebben ? :(

Laatst bewerkt:
:confused: Die alle vier ook uitschakelen moet ! -->
210iuqe.jpg

Maar ook daar in geavanceerden instellingen klik maar op meer instellingen ( Op alle mogelijke plus tekens ! ) en overal waar je ziet dat tittel op '' Uitschakelen '' luid, .... je op NOOIT instellen kan ...:confused:
---------------
P.S. Dat is wat je wil ....toch ?? :confused: ...altijd laptop op standby hebben ? :(

Ik snap het niet helemaal dus ik moet al die vier op nooit zetten?
En ja ik wil mijn laptop altijd in stanby

:confused: YEP ! alle vier ...en ook alle plusjes daar ( waar je ziet Uitschakelen Na ! ) nalopen en ook op NOOIT ...:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan