Laptop geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wikacota

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Goedemiddag,

Ik heb sinds een maandje of 2 een laptop met Windows Vista Premium. Ik heb 1Gb intern maar ben hier niet helemaal tevreden over en wil dus een updrade. Ik heb al contact gehad met Hp waar ik geheugen bij kan laten plaatsen zonder dat de garantie vervalt. Mijn vraag is dan weer aan jullie; kan ik beter zelf het geheugen kopen aangezien dat goedkoper is waarschijnlijk of kan ik beter dit allemaal aan de winkel over laten?

Mvg Tom

Je zegt het zelf al. Zelf doen is goedkoper maar je bent wel je garantie kwijt. Gaat er iets fout of later misschien iets dan kan je nergens meer verhaal halen!!
Ik zou het bij HP laten doen.

Bedankt voor de snelle reactie maar je begrijpt mn vraag niet of ik heb hem niet helemaal duidelijk gesteld;

Ik bedoel zelf het geheugen kopen en door bedrijf laten inbouwen? Of denk je dat een bedrijf dat niet pikt en dat niet doet?

En met bedrijf bedoel je HP of gewoon een reguliere PC Boer in de buurt?
Hoe dan ook, alles wat je niet door HP laat doen heeft als resultaat dat je je garantie kwijt bent. En ik zou inderdaad even kijken wat het geheugen her en der kost maar ik weet natuurlijk niet of zij daar mee akkoord gaan.

Ik heb gechat met een HP medewerker en hij gaf me een link op de HP site waar verschillende bedrijven stonden waarbij ik het kon laten doen. Ik laat het wel gewoon doen daar bij die winkel die Hp me adviseerde. Kost wat meer maar dan weet ik ook zeker dat het goed zit! in iedergeval bedankt voor het meedenken! *topic closes*

Mvg, Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan