Hallo
!
Ik heb een probleem ondervonden:
Ik ben gek van sims 2
. Onze computer is een aantal weken terug weer kapot gegaan (moederbord kapot). Mijn ouders hebben besloten om een laptop voor me te kopen, want de oude computer is al zó vaak gerepareerd..
Nou, alles goed de laptop, nog meer geheugen en betere grafische kaart dan de oude computer
Klonk allemaal heel mooi
(Als ik sims 2 speelde op de oude computer duurde het ronduit 5 minuten voordat het spel is opgestart, met mijn laptop duurd het een halve minuut)!
Dus nu het probleem: Als ik sims 2 installeer op deze laptop, dan kan ik gewoon spelen, maar na een halve minuut, als ik dan ga draaien met het beeld, en dan stop met draaien dan flitst het beeld een keer. En na een tijdje als je het huis gaat inrichten, dan verdwijnt het huis en dan komt het na hooguit 5 seconden weer terug.
Mijn oude pc had hier geen problemen mee.
Je zou zeggen, stel je niet aan
Dat dacht ik eerst ook, maar omdat ik er eerder nooit last van had, begint het je steeds meer te irriteren..
Ik heb al een aantal dingen geprobeert, Installeren in veilige modus.
(heb het trouwens nog niet met andere spellen ondekt (sims 1 gaat goed)
En Virtueel geheugen ''hoger gezet'', gespeelt in venster, gespeelt met grafische effecten laag. Maar niks helpt..
Ik heb een Aus pro s61S (series) Windows vista.
(zou ik evt een DXDIAG bij posten?
Bedankt

Ik heb een probleem ondervonden:
Ik ben gek van sims 2

Nou, alles goed de laptop, nog meer geheugen en betere grafische kaart dan de oude computer

Klonk allemaal heel mooi

(Als ik sims 2 speelde op de oude computer duurde het ronduit 5 minuten voordat het spel is opgestart, met mijn laptop duurd het een halve minuut)!
Dus nu het probleem: Als ik sims 2 installeer op deze laptop, dan kan ik gewoon spelen, maar na een halve minuut, als ik dan ga draaien met het beeld, en dan stop met draaien dan flitst het beeld een keer. En na een tijdje als je het huis gaat inrichten, dan verdwijnt het huis en dan komt het na hooguit 5 seconden weer terug.
Mijn oude pc had hier geen problemen mee.
Je zou zeggen, stel je niet aan

Dat dacht ik eerst ook, maar omdat ik er eerder nooit last van had, begint het je steeds meer te irriteren..
Ik heb al een aantal dingen geprobeert, Installeren in veilige modus.
(heb het trouwens nog niet met andere spellen ondekt (sims 1 gaat goed)
En Virtueel geheugen ''hoger gezet'', gespeelt in venster, gespeelt met grafische effecten laag. Maar niks helpt..
Ik heb een Aus pro s61S (series) Windows vista.
(zou ik evt een DXDIAG bij posten?
Bedankt

Laatst bewerkt: