geertjeren
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2003
Hier even een vraag van een digibeet tot de macht 10... Ik heb een tweedehands Laptop gekocht, een IBM Thinkpad 390e... Er zat een halve Windows 2000 op, maar die hebben ze er voor mij in de winkel afgehaald... Nu is de computer helemaal leeg Nu wil ik Windows 98 installeren, maar hoe??
Ik heb een floppy (Bootflop), en een Windows 98 cd-rom, deze horen bij elkaar...
De bootflop start op, maar krijgt de cd-rom van Windows niet aan de praat, althans, niet automatisch.. Ik kan zien dat in de E:\ drive de CD-rom zit, maar ik heb geen idee wat voor MS-dos commando's ik moet geven om de hele boel te laten draaien... Moet ik de flop erin doen voor ik hem aanzet en later pas de cd-rom? Moet hij automatisch gaan werken? Welk commando moet ik hem geven? Help!

De bootflop start op, maar krijgt de cd-rom van Windows niet aan de praat, althans, niet automatisch.. Ik kan zien dat in de E:\ drive de CD-rom zit, maar ik heb geen idee wat voor MS-dos commando's ik moet geven om de hele boel te laten draaien... Moet ik de flop erin doen voor ik hem aanzet en later pas de cd-rom? Moet hij automatisch gaan werken? Welk commando moet ik hem geven? Help!