Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hallo allemaal, ik ben van plan binnenkort een laptop te gaan kopen. Hoe kan ik het beste beginnen? Ik wil de volgende dingen minimaal erop kunnen doen:
  • Vooral internetten
  • Website bouwen
  • Handige programmatjes
  • Muziek(bewerking)
  • Films afspelen
Wat heb ik dan ongeveer nodig en op welk bedrag kom ik dan ongeveer en waar kan ik hem het beste kopen?

Alvast heel erg bedankt.

Laatst bewerkt:
Zoek voor de grap eens op onze site naar vergelijkbare vragen.

Je hebt dus een ninimale laptop nodig.
voor 699 euro zijn er al laptops bij media markt die dat kunnen.
of anders eens een kijkje nemen bij dell.

Bedankt allemaal voor de reacties ik zal eens kijken.
Bertus zei:
Laat je niks aanpraten,beslis zelf
Ik kan toch beter om advies vragen dan dat ik dadelijk de verkeerde koop...

Niets ten nadele van je wens,maar denk en orienteer je goed met wat je er echt op wil gaan doen.
Zeker met het feit dat je zo 14 wordt en dat er een nieuw besturings systeem aankomt, en of dat daar dan op werkt,het is geen aankoop voor effe tussendoor

Succes

lokoloko zei:
Zou dit dan een goede keuze kunnen zijn? (Nog niet definitief) Zo nee, wat moet er nog meer (of minder?) bij?

Acer Aspire 3004LMi,
Bluetooth Adapter (extern)( - Geen -)
Docking(Universele USB 2.0 portreplicator LAN)
Extra Adapter( - Geen -)
Extra Batterij( - Geen -)
Extra Garantie( Standaard 1 jaar carry-in garantie)
Extra Keyboard( - Geen -)
Extra Wireless LAN(Router (802.11b/g))
Floppy Disk Drive (extern)( - Geen -)
Geheugen(Standaard: 2x256MB)
Muizen( - Geen -), Office 2003( - Geen -)
Pixelgarantie (eerste dag)( - Geen -)
Tassen( - Geen -)
Vaste schijf( Standaard Vast schijf)
Verzekering( - Geen -)
Windows XP( Standaard Windows versie)

€775.00 op http://www.computerpirates.com/itemlx.a5505.a91.html

Lijkt mij een geschikt systeem voor het gemiddelde huis-tuin-en-keuken gebruik.
Bedenkt wel dat wanneer je misschien in toekomst games of video wilt gaan bewerken deze laptop daar niet geschikt voor is.
Als je zeker weet dat je in de toekomst er niet meer mee gaat doen is dit zeker niet een verkeert systeem.

Admin_Frisian zei:
Bedenkt wel dat wanneer je misschien in toekomst games of video wilt gaan bewerken deze laptop daar niet geschikt voor is.
Dat ben ik niet van plan.
Admin_Frisian zei:
Als je zeker weet dat je in de toekomst er niet meer mee gaat doen is dit zeker niet een verkeert systeem.
Wat bedoel je precies met 'er niet meer mee gaat doen'?

Laatst bewerkt:
Dat je er niet méér mee gaat doen dan dat je boven aangeven hebt. :)
Dus dat je het houdt bij relatief simpel gebruik.

Oké, bedankt!

Ik zat me ook nog af te vragen hoe het zit met internet... In die laptop hierboven, zit een Extra Wireless LAN(Router (802.11b/g)). Is dat zoiets als een modem? En hoe krijg ik verbinding met internet? Kan ik gewoon met de verbinding van deze Desktop de kabel splitsen en dan aansluiten op de Router of hoe werkt dat?

Systeem is snel genoeg, ik zit hier met een amd athlon 2000+ 512 pc2700 en maak websites doe veel grafisch en bewerk films, beetje overdreven die hype dat je het nieuwste systeem moet hebben anders doet dit of dat het niet...
Spellen das een ander verhaal..

Je zal een wireless router moeten kopen en dan kan je dus draadloos internetten, maar je kan ook een normale router kopen en alle 2 de computers via een kabel aansluiten.
Die Wireless LAN in je laptop is een draadloze netwerkkaart die je nodig hebt om het signaal te ontvangen van je draadloze router (die je nog moet aanschaffen)

lokoloko zei:
Je zal een wireless router moeten kopen en dan kan je dus draadloos internetten, maar je kan ook een normale router kopen en alle 2 de computers via een kabel aansluiten.
Die Wireless LAN in je laptop is een draadloze netwerkkaart die je nodig hebt om het signaal te ontvangen van je draadloze router (die je nog moet aanschaffen)
En hoe duur zijn die dingen ongeveer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan