Laptop loopt steeds na 5 minuten vast en kan nu alleen in de velige modus werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet bekennen , dat ik onvoldoende met Win7 op de hoogte ben , maar je kunt , volgens mij , het beste kiezen voor System Restore. De woorden zeggen het al.

Mogelijk moet je na de Restore drivers downloaden.

Ga hiervoor het beste naar HP Support : http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html en zoek naar de beschikbare drivers

Indien nodig , begin met de Chipset. Na het downloaden en installeren - van iedere driver - de laptop opnieuw starten.
Andere aangeboden drivers kun je in willekeurige volgorde downloaden en installeren.
 
Wist niet , dat er oorspronkelijk Vista op de laptop stond . Dan kan er geen sprake meer zijn van een Recovery.

Je hebt de originele Win7 installatie DVD ? Dan zou je kunnen beginnen met Repair


Leesvoer : http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/ss/windows-7-startup-repair.htm

Dat zal in dit geval geen succes opleveren, windows repair repareerd alleen direct beschadigde windows files. de rest zal hij niet controlen. het probleem zal dus binnen korte tijd terug komen.


2 vraagjes voordat ik er thuis mee begin;

Wat bedoel je precies met drivers? Moet ik iets installeren achteraf?

Welke optie moet ik kiezen van de dvd? Moet ik ze een voor een doen? http://0.tqn.com/d/pcsupport/1/0/i/4/-/-/windows-7-startup-repair-7.jpg

Drivers zijn onderdelen die hardware zoals een webcam nodig hebben om te kunnen werken.
hier een link naar de hp drivers voor alle dv6500 versies: klik hier en zoek tussen de lijst welke jou laptop is

windows installatie: Hier leuk leesvoer


Edit: Het plaatje van jou is alleen voor windows repair - je hebt van te voren als het goed is al moeten knikken op schone installatie of windows repair. - windows repair zal je in dit geval niet veel verder helpen omdat je probleem niet alleen in je windows zit.
 
Laatst bewerkt:
Geachte allen,

Het probleem is opgelost:d

heb windows 7 opnieuw geinstalleerd en alles werk nu weer heerlijk vlot. Moet nog wel al mijn bestanden terugzetten (eerst scannen uiteraard;)) en programma's installeren, maar daarna kan ik weer heerlijk aan de slag.

Allen bedankt voor jullie hulp:D
 
Geachte allen,

Het probleem is opgelost:d

heb windows 7 opnieuw geinstalleerd en alles werk nu weer heerlijk vlot. Moet nog wel al mijn bestanden terugzetten (eerst scannen uiteraard;)) en programma's installeren, maar daarna kan ik weer heerlijk aan de slag.

Allen bedankt voor jullie hulp:D

graag gedaan. succes verder met alles terug zetten.:thumb:

Vergeet het belangrijkste niet he, Antivirussoftware :D
 
Zelf heb ik ooit NOD32 gehad van ESET. Zeer tevreden over, maar er iets een keer iets doorheen gekomen.
Was best lang bezig om het te verhelpen terwijl NOD32 er niks over zei.
Sinds dien heb ik Avast Free. Heb het uitgeprobeerd om daarmee het zelfde te krijgen maar deze blokkeerde het wel.
Ik ben hier erg tevreden mee, dus ik raad je Avast Free aan.
En het mooie is, is dat ie gratis is... joh...:p

Gr,
Mathijs
 
welke raden jullie mij aan:)?

Ikzelf maak gebruik van AVG-total-security (betaald)

Voor gratis raad ik AVG-Free aan.

Handig in het gebruik - ook in het Nederlands - niet te zwaar voor je pc/laptop - Houdt zeer veel virussen tegen. - nadeel gratis versie: na iedere update krijg je een reclame pop-up te zien over het aanschaffen van de betaalde versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan