Hallo,
Mijn laptop is super traag na mijn windows updates die ik gister heb uitgevoerd. ( ~100)
Heb systeemherstel geprobeerd, maar die kon niet uitgevoerd worden naar gisteren (ik heb geen ander herstelpunt)
De laptop was best wel snel hiervoor, nu duurt het ook echt lang bij het opstarten/afsluiten; de windows logo blijft dan 10 minuten hangen en daarna komt er een zwart scherm (3min.) en dan duurt het nog wel even voordat ik iets kan doen.
Ik gebruik de laptop voor school en games, als ik een game wil spelen dan hapert hij echt om de seconde. Dit was niet zo voor de windows updates!
Help!
Hier mijn laptop specs:
CPU/SoC Intel Core i5-540M
CPU architectuur Overig
Snelheid 2,53GHz
Moederbordchipset Intel Mobile QM57
Geheugen
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Hardeschijftype 7200rpm HDD
Opslagcapaciteit 320GB
Totale opslag 320GB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Scherm en videokaart
Schermdiagonaal 15,6"
Resolutie 1600x900 (WXGA++)
Videochip Quadro NVS 5100M
Alvast bedankt.
Mijn laptop is super traag na mijn windows updates die ik gister heb uitgevoerd. ( ~100)
Heb systeemherstel geprobeerd, maar die kon niet uitgevoerd worden naar gisteren (ik heb geen ander herstelpunt)
De laptop was best wel snel hiervoor, nu duurt het ook echt lang bij het opstarten/afsluiten; de windows logo blijft dan 10 minuten hangen en daarna komt er een zwart scherm (3min.) en dan duurt het nog wel even voordat ik iets kan doen.
Ik gebruik de laptop voor school en games, als ik een game wil spelen dan hapert hij echt om de seconde. Dit was niet zo voor de windows updates!
Help!
Hier mijn laptop specs:
CPU/SoC Intel Core i5-540M
CPU architectuur Overig
Snelheid 2,53GHz
Moederbordchipset Intel Mobile QM57
Geheugen
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Hardeschijftype 7200rpm HDD
Opslagcapaciteit 320GB
Totale opslag 320GB