Laptop nog steeds niet gerepareerd na 3 keren opsturen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander7390

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb mijn Medion Akoya P6815 nu al voor de 3e keer opgestuurd en ik heb hem vandaag weer binnen gekregen.
Nu testte ik hem uit en nog steeds niet werkt de laptop zoals het zou moeten...
Ik had ook voor de 3e een rekening gekregen voor de accu omdat dit nu niet binnen de garantie viel door de 2 vorige reparaties...
Die heb ik gewoon maar betaalt en het was 40,67 euro.
Mijn probleem is dat mijn laptop overschakelt heen en weer naar de batterij en dan weer naar netstroom als ik high performance dingen doe zoals games...
Ik heb er nu een beetje genoeg van, en heb deze laptop veel nodig voor mijn studie.
Wat kan ik nu doen? Liefste wil ik vervangende laptop of dergelijke...

Mvg. Sander

Heb al die dingen al geprobeerd pcfreak, van vorige posts hier. Niks helpt gewoon.

ik heb ook medion maar dan pc maar ok als dat niet werkt ga ik ff zoeken

heb je w7 w8 of wxp??

Laatst bewerkt door een moderator:
mm oke ga naar configurtie sherm en ga dan naar engrie besparing en dan moet je wat aan klikken wat je niet wil en wel wilt

Dat is het ook niet, lang geleden als mee geprobeerd, ik doe ook de optimale settings voor videokaarten etc...

Wettelijk gezien heeft een bedrijf de verplichting de garantie correct af te handelen. Hierbij mag je verwachten dat dit na de derde keer wel gelukt is. Nu blijkt dat dit niet lukt zou je kunnen aangeven dat je een ander product wilt of je geld terug. Even uit mijn hoofd, men mag het bedrag wel evenredig verrekenen met de leeftijd van de laptop.

Hoi,

Als ik zo lees zit je nog steeds binnen je garantie en zoals eerder gemeld na drie maal is het wel gerechtvaardigd om een andere te krijgen dus ik zou een aangetekende brief met de kopieën van de reparatiebonnen naar Medion sturen en daar je bevindingen eens neer leggen.

Ps @pcfreak97 je weet dat je een bericht ook kan aanpassen

Hallo Allemaal,

Ik heb mijn Medion Akoya P6815 nu al voor de 3e keer opgestuurd en ik heb hem vandaag weer binnen gekregen.
Nu testte ik hem uit en nog steeds niet werkt de laptop zoals het zou moeten...
Ik had ook voor de 3e een rekening gekregen voor de accu omdat dit nu niet binnen de garantie viel door de 2 vorige reparaties...
Die heb ik gewoon maar betaalt en het was 40,67 euro.
Mijn probleem is dat mijn laptop overschakelt heen en weer naar de batterij en dan weer naar netstroom als ik high performance dingen doe zoals games...
Ik heb er nu een beetje genoeg van, en heb deze laptop veel nodig voor mijn studie.
Wat kan ik nu doen? Liefste wil ik vervangende laptop of dergelijke...

Mvg. Sander

Dag Sander,

Ik heb me vorig jaar ook een P6815 gekocht en ondervind momenteel 2 problemen
- De koeling maakt veel lawaai en blaast vaak warme lucht
- De adapter stoort andere elektromagnetische bronnen (interfereert bvb. met telefoon en radio)

Jij stuurde hem al enkele keren op naar Medion las ik. Heb je enkel een probleem met accu dan? Of heb je ook problemen met koeling en adapter zoals bij mij?
Rutger

Zelf heb ik een andere adapter gekocht eens wat dus ook niet hielp en laptop cpu word 80 graden ongeveer 70-80 bij het gamen. Accu was ook vervangen maar niks hielp echter...

Het is echt alleen dat hij opswitcht telkens naar mijn accu wat gewoonweg irritant is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan