laptop op tv aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogal , Misschien moet er iets in de televisie veranderd worden , ben je alle kanalen afgegaan ? Kun je niks erover vinden in het menu ? Ik heb mijn desktop pc aangesloten op de TV door middel van een draadloos transmissie systeem en ik hoef geen instellingen aan te passen in de tv. Maar toch zou het kunnen denk ik

Als je wilt kan ik proberen dmv TeamViewer je laptop tijdelijk te kunnen besturen om het te proberen , als je dat zou willen.

Als je wilt kan ik proberen dmv TeamViewer je laptop tijdelijk te kunnen besturen om het te proberen , als je dat zou willen.

ja ik heb ale kanalen gehad, als ik mijn svideo kabel in de tv plug komt gelijk het goede kanaal dus?? uhhm wat wou je dan verandere dmv teamvieuwer?

ja ik heb ale kanalen gehad, als ik mijn svideo kabel in de tv plug komt gelijk het goede kanaal dus?? uhhm wat wou je dan verandere dmv teamvieuwer?

Het Controlpanel even doorzoeken wat er nog meer in te stellen valt met betrekking tot S-Video en Multi-Monitor

Ja nu ben ik er klaar voor , jij ook ?

Het is makkelijker praten als je me even toevoegt op msn ( het is een oude mail hoor ) : Ultimaatje@live.nl ( je moet hem wel even overtypen )

Ik merk je verzoek wel, dan kunnen we via msn de informatie over het Teamviewer ID en wachtwoord doorgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan