Laptop school

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus320

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
81
Hee,

Ik ga een laptop kopen alleen heb ik wat advies nodig. Ik heb hem nodig voor school Autocad moet er dus op kunnen draaien verder wil ik er ook de nieuwste games op kunnen draaien op hoge instellingen (Cod4, de nieuwe battelfield).

Wat voor een laptop zou ik hiervoor moeten kopen?

Ik zelf zat te denken aan:

HP of ASUS
Processor/type: AMD dual-core 2.2 Ghz
Besturingssysteem: Windows Vista® Home Basic
Geheugen: 3gig
Harde schijf: 250g
Videokaart: geen idee

Graag hulp
 
Ik zou gaan voor een hogere dualcore van Intell >2.5 Mhz, of een quadcore van 2.66 Mhz of meer. Videokaart vanaf de 8800 GTS >256 MB
 
Laatst bewerkt:
Klinkt prima:thumb: Als videokaart zou ik toch minimaal een 8-serie van nvidia nemen, of een late x-serie van ATI:rolleyes:

P.s. ik heb eigenlijk geen idee of die kaarten wel in een laptop passen...... Maar vergelijkbaar is natuurlijk ook goed...........
 
Tja, dat komt er van als je op 3 forums tegelijk aan het posten bent. Idd. laptop heb ik over het hoofd gezien.
 
Ehh,............... in Nederland wel ja.

Ook alleen maar omdat helpmij.nl niet in het buitenland zit, anders was het de nummer 1 van de wereld!!!!!:thumb::thumb:

Maar goed, het is handiger om terug te gaan naar de topic
 
Laatst bewerkt:
Ben een lijstje aan het maken van wat erin zit dat moet ik meegeven aan iemand die kijkt dan verder.

Processor/type: AMD dual-core/ IntelCore Duo minimaal 2.2 Ghz
Besturingssysteem: Windows Vista® Home Basic
Geheugen: 3gig minstens
Harde schijf: 250 gig ongeveer minder mag
Videokaart: 8 serie Nvidia

zoiets moet redelijk zijn. Verder gewoon basic stuff als DVD brander, wireless lan bluetooth etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan