Laptop school

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie de A300-1A9 in de link hierboven. (voldoet dacht ik aan al je eisen) Behalve een kleine budgetoverschrijding.
 
Laatst bewerkt:
Zou GTA4 hierook op kunnen draaien denk je ? ik weet niet of de eisen al bekend zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zou GTA4 hierook op kunnen draaien denk je ? ik weet niet of de eisen al bekend zijn.

Nee die zijn nog niet bekend
om nog duidelijker te zijn komt GTA4 meschien niet eens voor de pc
 
en de vista home basic zou ik vervangen......of door ultimate en anders door XP
 
nee in bussinnes zit geen media....
Ik gebruik het zelf wel op de laptop.....maar ben geen gamer.....
 
Ik heb zelf ultimate, maar ik zou niet weten waarom je veel geld zou betalen voor een duurdere versie van vista. Zo veel extra's zit er niet bij:confused:
 
Lezen is soms lastig he?
De uitgangspositie in dit topic was Vista Basic.
Doe mij een lol en lees eerst goed alvorens wat te posten.

en de vista home basic zou ik vervangen......of door ultimate en anders door XP

waarop jij reageert met :

Ik heb zelf ultimate, maar ik zou niet weten waarom je veel geld zou betalen voor een duurdere versie van vista. Zo veel extra's zit er niet bij:confused:

Helder nu ?
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het nog anders verwoorden:

één van de doodsteken voor topicstarters in zijn algemeenheid is het krijgen van pertinent onjuiste / onvolledige informatie en jouw reactie was daar een typisch voorbeeld van. Als TS van jouw bericht zou zijn uitgegaan, zonder dat iemand dat weerspreekt, zou die een hele kale Windows hebben gehad!
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf zat hieraan te denken:

Processor: Intel Core 2 Duo T9300
Processor-kloksnelheid: 2500 MHz

Intern geheugen: 4096MB
Intern geheugentype: DDR2-667 SDRAM

Beeldschermdiagonaal: 15.4"
Beeldscherm: TFT Color-Shine

Video kaart: NVIDIA GeForce 8800M GTX

Harde schijf: 250 GB
Harde schijf-interface: SATA
Rotatiesnelheid: 5400 RPM

Besturingssysteem:Windows Vista Home Premium Edition

Mis ik nog enkele cruciale dingen ? En zou iemand een schatting kunnen maken hoe duur ik uit ben.

Groeten.
 
Gezien het feit van de keuze van je proc. je geheugen en je grafische kaart, richting de 1400,- (gokje)
 
Hee,

Ik ga een laptop kopen alleen heb ik wat advies nodig. Ik heb hem nodig voor school Autocad moet er dus op kunnen draaien verder wil ik er ook de nieuwste games op kunnen draaien op hoge instellingen (Cod4, de nieuwe battelfield).

Wat voor een laptop zou ik hiervoor moeten kopen?

Ik zelf zat te denken aan:

HP of ASUS
Processor/type: AMD dual-core 2.2 Ghz
Besturingssysteem: Windows Vista® Home Basic
Geheugen: 3gig
Harde schijf: 250g
Videokaart: geen idee

Graag hulp

als ik jou was zou ik er windows xp pro op installeren net wat school zegt anders windows vista home premium
 
Voor de allernieuwste games en voor een hele hoge performance van die games zullen laptops vooralsnog altijd het stiefkindje van de pc's blijven. Ik heb geen tierelier verstand van games, maar systeemspecs van games kun je altijd heel simpel vinden bij de fabrikant van een game. Als je dan ziet dat de componenten van het door jou geambieerde spel "griezelig" dicht bij de ondergrens (of "minimaal vereist" of ergens tussen die ondergrens en het optimale liggen, dan ga jij wat gamen betreft, niet vrolijk worden van een dergelijke laptop.
 
Ik ben niet zo veel gewend speel nu met een ATI radeon x300/500 daarmee draai ik cod4 op laagst en kan met goed vermaken. Ik hoef niet het beste te hebben maar zeker wel de minimale vereisten van de komende games welke eisen ik nu niet heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan