Hallo, ik weet niet zeker of ik dit in de goede rubriek plaats maar deze leek me de juiste. Ik heb een asus laptop van ca. 5 oud met daarop windows 7. Deze start helaas niet meer op. Na het aanzetten gaan wel het wifi en standby lampje branden, hoor ik een zacht gezoem en wordt de latop warm, maar gebeurt er verder niets; Het scherm blijft zwart en er wordt niet aan de opstartcyclus begonnen. Het probleem is vorige week begonnen. Maar als ik de laptop dan zo liet staan begon de opstartcyclus toch ineens na ca. 30 minuten en kon ik er gewoon mee gaan werken. Als de laptop eenmaal opgestart was was er niets van een verminderde werking ofzo te merken. Nu blijft de laptop echter op zwart en gebeurt er verder helemaal niets meer. Misschien nog het vermelden waard is dat de accu aan het einde van zijn latijn is, maar dat zou volgens mij dit probleem niet kunnen veroorzaken als de lapton gewoon dmv de kabel van stroom voorzien wordt? Graag hoor ik of iemand een oorzaak danwel oplossing weet. Alvast bedankt.
Ray
Ray