Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door a194645
heb soep op men laptop gemorst nu gaan er drie toetsen niet meer waaronder de alt gr toets , nu kan ik geen apestaartje tijpen ...
mijn vraag is of dit te herstellen is of het duur is ?
alvast bedankt
johnny
Geplaatst door JaapJvanVeen
Kan ons allemaal overkomen en dus ook mij. Ik heb een goede oplossing. Je toetsenbord uit de laptop nemen; een emmer water klaar zetten met water van ongeveer 70 graden (je brandt net niet je handen); één druppel afwasmiddel in het water doen; het toetsenbord drie of vier keer in het water op en neer bewegen; afschudden en met een handdoek verder droog maken; een of twee dagen boven de verwarming laten drogen; toetsenbord weer in de laptop plaatsen; hij zal het in de meeste gevallen weer goed doen. Succes niet compleet, dan de procedure herhalen.
Zie mijn verhaal op
http://home.kabelfoon.nl/~quetzal8/toetsenbord.pdf
Geplaatst door JaapJvanVeen
[QOUTE]Dus maw. PC uit -> In dit geval gebruik uw spray. en laat even inwerken. Met een half harde verfborstel reinig je keyb. Hou de stofzuiger bij de hand. Daarna met een vochtige spons neem je alle onzuiverheden mee. Laat de PC een nacht in een warme ruimte rusten.
Proberen waard dacht ik.
Geplaatst door a194645
vint het toch raar heb de toetsen eraf gedaan alles lijkt mooi proper en droog het is een nieuwe laptop van acer intel pentium2800ghztravelmate 250![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.