Hallo,
Ik werk meestal op mijn laptop met de netstroom aangesloten.
Vaak als ik mijn laptop wil verplaatsen en de netstroom er afhaal, gaat hij uit (geen sluimer/slaapstand). Hij start dan, zonder netstroom, ook niet meer op. Pas als ik hem weer aansluit op de netstroom weer wel.
Ook zegt hij vaak dat 'ie de accu niet kan vinden (er staat dan een kruisje door het batterijtje rechts onderin). Als ik dan een beetje aan het snoertje van de netstroom rommel, geeft hij een volle accu aan.
Ik heb al gekeken bij energiebeheer, maar kan daar niet echt iets vinden...
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de computer uitvalt als ik de stekker eruit haal?
En hoe zit het met het niet kunnen vinden van de accu?
Asus laptop, Windows Vista
Power4Gear Entertainment energiebeheerschema
Ik werk meestal op mijn laptop met de netstroom aangesloten.
Vaak als ik mijn laptop wil verplaatsen en de netstroom er afhaal, gaat hij uit (geen sluimer/slaapstand). Hij start dan, zonder netstroom, ook niet meer op. Pas als ik hem weer aansluit op de netstroom weer wel.
Ook zegt hij vaak dat 'ie de accu niet kan vinden (er staat dan een kruisje door het batterijtje rechts onderin). Als ik dan een beetje aan het snoertje van de netstroom rommel, geeft hij een volle accu aan.
Ik heb al gekeken bij energiebeheer, maar kan daar niet echt iets vinden...
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de computer uitvalt als ik de stekker eruit haal?
En hoe zit het met het niet kunnen vinden van de accu?
Asus laptop, Windows Vista
Power4Gear Entertainment energiebeheerschema