Hallo allemaal!
Mijn laptop word de laatste tijd extreem heet als ik hem op netwerkstroom aansluit en na verloop van tijd schakelt hij vanzelf uit en moet ik hem handmatig weer opstarten.
SpeedFan gedownload en hij geeft aan dat Fan1+2+3 draaien op 0RPM.... dus ze draaien niet. Geprobeert om de speed lv's op 70% en hoger te zetten maar ook dat werkt niet, ze blijven op 0rpm staan. Zodra ik ook maar iets ga doen op me laptop wat een beetje CPU vergt loopt die meteen op naar een leuke 75-80 graden en dat lijkt me niet al te best :S.
HD: 62C
Temp1: 67
Temp2: 55
Core: 69
Dit zijn de temperaturen op DIT moment nu ik dit plaats.
Laptop specs:
Acer Aspire 5542G
AMD Ahtlon II X2 processor M300 (2.0Ghz, 1MB L2cache)
ATI mobility Radeon HD4570,Up to 2304MB HyperMemory
15.6'''HD LED LCD
4GB Memory
640GB HDD
DVD Super Multi DI.Drive
Acer Nplify 802.11b/g/n
6 cell Li-ion battery
Ik heb weinig verstand van computers/laptops dus hoop dat jullie mij kunnen helpen!
B.V.D.!
Joey
Mijn laptop word de laatste tijd extreem heet als ik hem op netwerkstroom aansluit en na verloop van tijd schakelt hij vanzelf uit en moet ik hem handmatig weer opstarten.
SpeedFan gedownload en hij geeft aan dat Fan1+2+3 draaien op 0RPM.... dus ze draaien niet. Geprobeert om de speed lv's op 70% en hoger te zetten maar ook dat werkt niet, ze blijven op 0rpm staan. Zodra ik ook maar iets ga doen op me laptop wat een beetje CPU vergt loopt die meteen op naar een leuke 75-80 graden en dat lijkt me niet al te best :S.
HD: 62C
Temp1: 67
Temp2: 55
Core: 69
Dit zijn de temperaturen op DIT moment nu ik dit plaats.
Laptop specs:
Acer Aspire 5542G
AMD Ahtlon II X2 processor M300 (2.0Ghz, 1MB L2cache)
ATI mobility Radeon HD4570,Up to 2304MB HyperMemory
15.6'''HD LED LCD
4GB Memory
640GB HDD
DVD Super Multi DI.Drive
Acer Nplify 802.11b/g/n
6 cell Li-ion battery
Ik heb weinig verstand van computers/laptops dus hoop dat jullie mij kunnen helpen!
B.V.D.!
Joey