Laptop "ziet" draadloze verbinding niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is dus wel iets wat je kan downloaden en installeren maar zonder internet op mijn laptop word dat vrij lastig...

Leen eens ergens een usb stick of externe HDD en zet het daarop.
Een van mijn laptops is ook een Dell (inspiron van 3 jaar oud) waarvan ik de draadloze kaart ook handmatig moest installeren bij Windows 7.
Maar hetgeen van Veelen voorstelt, recoveren zou natuurlijk ook een optie zijn.

Als je naar je router gaat en dan naar wireless ,dan vind je daar 2 mogelijkheden

o enable wireless
o hide acces point (als je deze aanvinkt dan zie je je niet op je laptop)

misschien nu iets duidelijker
succes

Als je naar je router gaat en dan naar wireless ,dan vind je daar 2 mogelijkheden

o enable wireless
o hide acces point (als je deze aanvinkt dan zie je je niet op je laptop)

misschien nu iets duidelijker
succes

Aha .... en dat hadden we natuurlijk direct uit je eerste reactie moeten begrijpen.
Maar zoals je zelf had kunnen lezen, was dat de oorzaak dus niet :rolleyes:

Sorry

Ik weet niet wat jouw computer kennis is maar je vraag was

En dan zou dat één van de mogelijkheden kunnen zijn

Sorry

Ik weet niet wat jouw computer kennis is maar je vraag was

En dan zou dat één van de mogelijkheden kunnen zijn

Ja dat klopt, maar als je verder leest:

" .... via mijn telefoon kan ik er draadloos verbinding mee maken."

Maar als je nu je 'gelijk' wilt ..... het was trouwens niet mijn vraag.
En met mijn computerkennis is niks mis ... je moet haar groeten hebben :P

Om nog 1 keer terug te komen ALLES werkt wel zowel telefoon als internet maarrr je ZIET je netwerk NIET op je laptop.

TS heeft op haar telefoon wel verbinding.
Ook daar zul je een netwerk moeten zoeken, dat is dus niet het probleem:confused:

Om nog 1 keer terug te komen ALLES werkt wel zowel telefoon als internet maarrr je ZIET je netwerk NIET op je laptop.

Ik denk dat jij alle reacties nog maar eens moet doorlezen voordat je weer reageert .... :confused:
Duidelijk is inmiddels dat het aan de draadloze netwerkkaart van de laptop ligt.
Dus wat zeur je nou nog over de instellingen van die router .......

Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt We zitten hier op dit forum om elkaar te helpen en NIET om elkaar af te katten.

Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt We zitten hier op dit forum om elkaar te helpen en NIET om elkaar af te katten.

Ik denk dat ik het heel goed begrijp:

1. Uit jou eerste reactie blijkt dat je de vraag van TS niet goed gelezen hebt
2. Uit het vervolg blijkt dat het probleem NIET met de router maar met de draadloze netwerkkaart van haar laptop te maken heeft
3. Vervolgens komt je bij herhaling weer terug op het 'routerprobleem'.

Het lijkt me dus niet echt 'fair' om dan vervolgens te zeggen dat ik aan het katten ben als ik zeg dat je de reacties nog eens goed moet doorlezen ......

Ehh .... goed weekend verder hè :P

Eens met vanveelen, maar daar is TS niet echt mee geholpen;)

Nu heb ik even snel het topic gescanned maar ik ben nergens tegen gekomen dat er uberhaupt een draadloze netwerkaart aanwezig is in de inspirion.

Dell bied 1 casing aan met mogelijkheid tot vele opties waaronder een WLAN kaart. dat wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk aanwezig is.
Zie je in je hardware overzicht de wlan kaart staan of een onbekend apparaat?
in het bios kan hij nog uitgeschakeld zijn.

Laatst bewerkt:
Als ik in de bon kijk van dell dan staat er dat er een netwerkkaart aanwezig is. Dan mag ik toch aannemen dat dat ook echt zo is toch?!

Ik heb inmiddels bij bol.com een usb besteld. Hopelijk werkt het dan wel

De Marvell netwerkkaart is ook een netwerkkaart. En die zit er in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan