lay-out site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cartie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik heb al meer site's gemaakt maar wil nu met frontpage een site maken. Ik wil de opbouw zo hebben dat ik boven een kop heb met logo en menu als vast onderdeel en daaronder de verscheidene bladzijden die ik voor de site wil gebruiken.

Is het nu verstandig dit in frontpage via bestand, nieuw pagina te doen of via bestand, nieuw, web te doen.

Bij de laatste optie krijg je webpagina's te zien met toebehoren die niet relatief zijn.

Ook wil ik een goed thema gebruiken met bij behorende buttons enzo. Ook is het de bedoeling formulieren e.d. te gebruiken, is hier ook een makkelijke methode voor zodat het verstuurd kan worden nadat ik de lay-out van het formulier heb aangepast. De bedoeling is dat het per mail binnen komt.

Mocht er iemand zijn die dit voor me kan uitleggen dan hoor ik het graag.

als ik jou was zou ik GEEN frontpage gebruiken maar Dreamweaver. is een veel beter progje. en werkt nog makkelijk ook.

Verplaatst van Flash >> Internet Homepage

Geplaatst door Zpidey
als ik jou was zou ik GEEN frontpage gebruiken maar Dreamweaver. is een veel beter progje. en werkt nog makkelijk ook.

Ben ik het mee eens.

En in plaats van thema's te gebruiken zou je beter iets zelf kunnen maken. Is nog leuker ook :) Als je vragen hebt kan je ze altijd hier stellen.

Ik ben ook voor Dreamweaver, maar niet als je met een beginnende webdeveloper te maken hebt zoals Cartie, althans ik neem aan dat hij/zij nog niet zoveel ervaring heeft met Websites bouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan