LBL bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Henkes

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
205
:( Hallo,

Ik weet me geen raad meer, ik heb hier een visitekaartje wat ik uit moet printen, maar mijn pc herkent de extentie niet het is een " .lbl bestand ".
Ik ben al overal aan het zoeken geweest maar ik kom er niet uit.
Mijn pc draait op de XP home edition.

Hopelijk weten jullie iets meer.

groeten

Ben
 
Als je weet dat het een visitekaartje is, dan kan je er toch vast achter komen welke software dat gemaakt heeft? Het moet toch van ergens komen? Vraag aan de persoon van wie je het hebt ook de software en open je kaartje in die software en print vanuit die software af.

Mvg, James:)
 
Zegt jou dit iets?

LBL Label (dBase IV)
LBL Label (Clipper 5)
LBL Label (dBFast)
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Zegt jou dit iets?

LBL Label (dBase IV)
LBL Label (Clipper 5)
LBL Label (dBFast)

Is van in de tijd van Napoleon. Maar waren toch goede progs

Nu ben ik niet zeker. kan irfanview deze niet openen???
 
Hmmm... daar ben ik ook geweest en heb dat 2de niet zien staan? Maarja... Dan wordt het dus één van deze programma's? klik
 
Geplaatst door James007

Noop, staat niet bij de ondersteunde formaten.

Ik heb nog even een oude handleiding van DBase IV er bij gehaald. Irfanview gaat dit inderdaad niet herkennen.

@ Ben Henkes, Kan je nog ergens een oudere pc op de kop tikken ? Liefst een 486 PC dan kan ik het prog. DB IV wel doormailen. Dan gaat het wel lukken
 
Oei, ik had onder visitekaartje eerder een prentje in gedachten!:eek:
 
Nu het blijkt dat je dit bestand alleen maar met zo'n oud programma kunt openen, ben ik toch wel benieuwd hoe Ben Henkes nu aan dit bestandje komt. :)

@ James.
Ik had ook meer een prentje in gedachten hoor, daarom dacht, laat ik eerst eens vragen.
 
Daar ben ik al geweest, maar hier wordt een mens niet echt wijzer van.:(
 
Visitekaartje

Ja, ik heb dit visitekaartje van een oom, en die had vervolgens weer iemand die dit voor hem gemaakt heeft. Helaas is deze persoon er niet meer. Dus wilde ik het voor mijn oom even uitprinten, maar dat lukte dus niet.
Ik kan nog wel aan een oude pc komen, dus als je het bestandje hebt zou ik het graag via mijn mailbox willen ontvangen. Je zou me er ongeloofelijk mee helpen.
Mijn mail adres is; bhenkes@home.nl

Alvast bedankt voor jullie support!!!!

Ben:)
 
Laatst bewerkt:
Mogen we er wel zeker van zijn dat het zo'n dBase-ding is? Is dat programma niet meer voor databases?
@Ben: ik zou e-mailadressen nooit rechtstreeks op het forum zetten. Om mail van SPAM-bots te vermijden.

Groeten, James:)
 
En plaatjes cq. tekst.
 
nee ik snap het ook niet, en James het is een mailadres waarop ik verder geen post ontvang. bedankt dat je zo alert bent.

Ben:thumb:
 
Het is maar om je heel wat narigheid te besparen he ;)
Het is gewoon zo'n lastige extentie, lbl zou voor label kunnen staan, maar het zou evengoed een extentie kunnen zijn van een of ander klein software pakketje (zoiets in de trend van "Prentkaarten in een handomdraai!"van EasyComputing :D ) Je begrijpt wel...
@Huijb: al was het die software...kzie geen mogelijkheid om het uit te proberen. Geen downloadsektie...:(

Groeten, James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan