LBL bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Ben Henkes
nee ik snap het ook niet, en James het is een mailadres waarop ik verder geen post ontvang. bedankt dat je zo alert bent.

Ben:thumb:

Jij zegt dat je dat bestandje niet kan openen, dus geef ik je een programma waarmee dat wel kan, is wel duur geef ik toe maar daar kan ik niets aan doen.
 
En wie zegt dat het van dat programma is? Wie gaat er nu professionele barcode-software (of zoiets) kopen van ��n of ander bedrijf in het midden van Amerika voor een prentkaartje af te drukken? Lijkt me niet hoor...:confused:
PS: dezelfde extensie wil niet altijd zeggen dezelfde indeling = programma's die van dezelfde extensie gebruik maken kunnen niet elkaars bestanden openen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg toch ook niet dat dat moet. Er wordt gevraagd waarmee dat bestand geopend kan worden en het antwoord geef ik. Op het werk gebruiken wij labels die allen die extensie lbl hebben en worden met dat programma gemaakt.
 
Hier kan ik je niet in volgen, zie de PS:... in mijn vorig bericht.
Ik ben er van overtuigd dat dat programma dat jullie gebruiken lbl-bestanden kan openen, maar enkel de lbl-bestanden die het programma snapt. Die het dus zelf eerst had aangemaakt.
 
Leuk! Een testversie... Nu kunnen we eens zien of die Barcode (???) software dat lbl-bestand open krijgt. Maar het antwoord weet je toch al Huijb?
 
Ik weet niet waar je probleem zit, ik beweer niets, voor de vierde keer ik zeg alleen dat wij een programma hebben die met lbl bestanden omgaat, niets meer en niet minder.
 
Nergens mijn beste huijb en ik wil zeker geen conflict, maar ik kan gewoon de redenering VISITEKAARTJE = BARCODE niet volgen. Dat moet je toch ook snappen, niet?:(

Mvg, James:)
 
Lezen....dat maak jij er maar van steeds, ik niet. Zoals eerder gemeld, ook plaatjes en tekst. Dus niet alleen BARCODES.
 
Geplaatst door James007
Nergens mijn beste huijb en ik wil zeker geen conflict, maar ik kan gewoon de redenering VISITEKAARTJE = BARCODE niet volgen. Dat moet je toch ook snappen, niet?:(

Mvg, James:)

Is eigenlijk hetzelfde. Een visitekaart of barcode op een printer afrdrukken. Het gaat er om "hoe kan ik een .lbl bestand afdrukken".

Als dit programma met .lbl bestanden om kan is er toch geen probleem.
 
Geplaatst door vanzwam


Is eigenlijk hetzelfde. Een visitekaart of barcode op een printer afrdrukken. Het gaat er om "hoe kan ik een .lbl bestand afdrukken".

Als dit programma met .lbl bestanden om kan is er toch geen probleem.
Rechtsom lukte het niet, misschien linksom wel. Bedankt voor de andere benadering vanzwam. :D
 
Ok, ik moei me er niet meer mee. Dit gaat m'n pet te boven.:(
(@Admin_Frisian: Ik ga niet ontploffen hoor gekkie :D)

Met vriendelijke groet en hopend dat het opgelost geraakt, James:cool:
 
Na 15 reacties topicstarter niet meer gezien??
hoop dat hij wijzer is geworden ,en er uit kan komen!
 
huijb
http://www.labelview.nl/




Nou ik ben naar deze site gegaan, maar ik kan daar niets downloaden, laat staan uitproberen.
Op het moment dat ik alles ingevult heb, komt er een pagina in beeld die vermeld dat de downloadsite niet te vinden is.........

Dus ik zit nog steeds met mijn probleem..

Ben:(
 
Beste Michel,

Ik heb het progje gedownload maar dat werkt niet met de extentie die ik hier heb. Hij herkend het bestand niet. Toch bedankt voor je aandacht en de link.


groeten

Ben
 
Het was te proberen, jammer.
 
Opgelost, ik heb gewoon nieuwe gemaakt en de oude rommel weggegooit.

bedankt voor het meedenken.

Ben henkes:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan