LCD scherm met externe voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

plaatjesdraaier

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Beste forumvriendjes,

Ik ben op zoek naar een LCD (TFT/LED) scherm van 20/22 inch met een externe voeding
Wie heeft er een tip (Type)

Groet,
Plaatjesdraaier

Waarom een externe voeding?

Goedemorgen,

Neovo is 1 van de weinige nog die een losse voeding heeft deze bv. vrij prijzig of anders op de tweedehands markt de 17 en 19 inch zijn ook met losse adapter zelf ook gehad dus daarom weet ik dat.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of een beeldscherm op de badkamer zo handig is.
Ook zonder voeding zijn er spanningen en corrosie gevoelige delen in een monitor.

Je kunt de voeding er uit halen en die ergens anders plaatsen, alhoewel dat gemakkelijker gezegd als gedaan is.
Je kunt de monitor ook vochtvrij ophangen door er een kastje omheen te maken. Bv in een nis met een glasplaat er voor en een vochtdichte kast er om heen.
Succes er mee.

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.

Het gaat me niet direct om het vocht, maar om het feit dat je geen 220V mag/moet gebruiken in een natte zone.
Het Neovo scherm is inderdaad een mooi scherm, maar voor mijn doel te prijzig.
Ik weet dat er nieuwere schermen op de markt zijn die omwille van het design (slank, dunne behuizing) een externe voeding hebben, maar ken helaas geen types.

Groet,
Jeffrey

Als ik goed geïnformeerd ben klopt dat niet (meer)
Na de meterkast mag je doen en laten wat je wilt.
Handig is dan toch om je aan regels te houden.

230V op de badkamer mag. Handig is om het veilig te houden. DWZ dat je niet aan de stroom kunt blijven hangen.
En als....dan is er de aardlekschakelaar nog.
Als je de stekkerdoos voor de TV/monitor hoog maakt, dan zijn er volgens mij geen problemen.
Als je wittere wanden hebt is natuurlijk een ambilight prachtig.
Succes er mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan