lcd seconden???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja en jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag welke software er allemaal meedraait.
Ga eens naar start->uitvoeren-> type daar msconfig en klik op 'uitvoeren', dan het tabblad opstarten en vertel eens wat daar allemaal staat.

maestro12 zei:
Tsja en jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag welke software er allemaal meedraait.
Ga eens naar start->uitvoeren-> type daar msconfig en klik op 'uitvoeren', dan het tabblad opstarten en vertel eens wat daar allemaal staat.

ik zie dat er dingen van windows(hklm software) mcafee e.d opgestart worden.

ook nerocheck,microsoft office,totaal ongeveer 21 items

Nerocheck en Office kunnen in elk geval uit......en die andere allemaal???

21?? :eek: Ik kom nog niet aan de helft en daarbij zit dan ook nog Firefox en Thunderbird, als je die eraf laat blijven er 8 over.

maestro12 zei:
Nerocheck en Office kunnen in elk geval uit......en die andere allemaal???

21?? :eek: Ik kom nog niet aan de helft en daarbij zit dan ook nog Firefox en Thunderbird, als je die eraf laat blijven er 8 over.

het merendeel heeft als regel:hklm\software\microsoft\windows\currentver
bivoorbeeld:stxfireg en sbdrvdet

ook zie ik voor de geluidskaart(creative)

Plaats even een screenshot van je msconfig tabblad opstarten, dat praat wat makkelijker.

Klik op "Reageer op vraag" vervolgens klik je op "Beheer bijlagen" in het menu "Overige opties" hier kan je bestanden uploaden vanaf je computer. Als je bestand ge-upload is krijg je een url. Wanneer je nu op het symbool klikt zoals in mijn bijgevoegde screenshot te zien is, kan je daar die url in plakken.
attachment.php

Laatst bewerkt:
frankwannet zei:
ja maar hoe krijg maak ik zo'n screenshot???
Ctrl+Print screen daarna plakken in bv. Paint en opslaan als jpg of gif, let op bestand mag niet groter zijn dan, ik dacht 109.000 bytes.

huijb zei:
Ctrl+Print screen daarna plakken in bv. Paint en opslaan als jpg of gif, let op bestand mag niet groter zijn dan, ik dacht 109.000 bytes.
er gebeurt niks al ik ctrl+printscreen doe

heb de msconf geopend en doe dan dat maar er gebeurt niks

frankwannet zei:
er gebeurt niks al ik ctrl+printscreen doe

heb de msconf geopend en doe dan dat maar er gebeurt niks
Als je CTRL+Printscreen hebt gedaan, gebeurt er inderdaad niets. je moet dan Paint openen daar voor "bewerken" kiezen en dan "plakken" kiezen. Daarna opslaan als JPG of GIF.

frankwannet zei:

dit is een deel van het screenshot

ik maak er nog 1!!!

alleen daar krijg ik het beraublad bij en dan is ie te groot

Laatst bewerkt:
frankwannet zei:
dit is een deel van het screenshot

ik maak er nog 1!!!

alleen daar krijg ik het beraublad bij en dan is ie te groot

snap niet waarom ik nu die achtergrond erbij krijg!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrr

Hmmzz, je hebt dus Spyware op de PC, 'Gstartup' is van Gator spyware

Begin eerst maar eens met Adware , Spybot S&D en Ewido te downloaden en draai deze progjes naar de installatie.

Daarna kan je bij www.nucia.nl een Hijackthis log, maar lees voor het plaatsen eerst dit door.

p.s. ook bij nucia moet je jezelf registreren (gratis)

maestro12 zei:
Hmmzz, je hebt dus Spyware op de PC, 'Gstartup' is van Gator spyware

Begin eerst maar eens met Adware , Spybot S&D en Ewido te downloaden en draai deze progjes naar de installatie.

Daarna kan je bij www.nucia.nl een Hijackthis log, maar lees voor het plaatsen eerst dit door.

p.s. ook bij nucia moet je jezelf registreren (gratis)

die spyware heb ik toch van microsoft gedownload???!!!!

frankwannet zei:
die spyware heb ik toch van microsoft gedownload???!!!!

Die spyware heb jij echt niet bij Microsoft vandaan, Gator is al een reden dat je systeem 'langzamer' draait.

gstartup - gstartup.exe - Process Information

Process File: gstartup.exe
Process Name: Gator AdWare

Description: gstartup.exe is an advertising program by Gator. This process monitors your browsing habits and distributes the data back to the author's servers for analysis. This also prompts advertising popups. This program is a registered security risk and should be
For More Info About gstartup.exe - Get WinTasks 5 Pro Now!

Recommendation: DISABLE AND REMOVE IMMEDIATELY. This process is most likely an adware or spyware.

bron

Laatst bewerkt:
maestro12 zei:
Die spyware heb jij echt niet bij Microsoft vandaan, Gator is al een reden dat je systeem 'langzamer' draait.

bron

kan ik die dan uitzetten in de msconf???

ik heb ewido laten draaien en die had 86 medium risk bestanden gevonden
allen cookies?!!!???

cookies zijn meestal niet erg, maar draai alles en plaats daarna een HiJackthis log, geloof me, het is nodig!!!

maestro12 zei:
cookies zijn meestal niet erg, maar draai alles en plaats daarna een HiJackthis log, geloof me, het is nodig!!!

ik heb die spyware uitgezet
ook de office die ging aan met opstarten en nog een paar.
het is veel beter nu!

kan ik die spyware die ik had ergens verwijderen?
ik kan hem niet vinden nl

een log plaatsen zal ff kijken of sdat lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan